2011. december 22., csütörtök

79. nap

 Még köhögősen, de láztalanul...


Csak el ne kiabáljam!!! Tegnap végül nem mentünk el a dokinénihez, mert féltem, hogy a betegebb gyerekektől még összeszed valamit Benny, inkább vettem a patikában köhögésre szirupot és méregetjük a lázát továbbra is. Este volt láza, de reggel megint nem, így elment oviba, mivel a kedve jó, sőt, túlzottan is jó, fel van pörögve egész nap. :)))))


Már reggelente semmi ellenkezés nincs az ovival kapcsolatban, aránylag együttműködően öltözik és indulunk. Most két nap után megint autóval mentünk, mert tegnap és tegnapelőtt P vitte busszal, de ezzel sem volt gond, szeret autózni. :)


Odaérve Iris éppen szedegette le az ovis alkotásokat a faliújságról, Benny nagyot köszönt neki, elég hamar át is öltözött, aztán elég gyorsan be is ment a csoportba, mivel Maria a többi gyerkőccel mogyorót eszegetett, ott bontogatták az asztalnál és mivel Benny imádja azt a fajta mogyorót, így nyert a pocakja és a kiváncsisága és pikk-pakk bent is volt a csoportban, én pedig eljöttem. :))))


Mire délre mentem vissza, már a kis Johannes nagypapája ott volt, épp öltöztette az unokáját, és rögtön ki is nézett Benny is , hogy én is megérkeztem e már. :) Vittem két becsomagolt magyar, díszdobozos szaloncukrot Benny nevében Irisnek és Mariának, odaadtam Benny kezébe, hogy melyiket kinek adja és nagyon aranyosan odavitte nekik, bár mondani nem mondott semmit, de szólt, hogy "Mariaaaa" és a kezébe nyomta Mariának a csomagot, aztán ugyanez Irisnél is. :))))) Mi is kaptunk egy becsomagolt kis ajándékot, amit állítólag Benny készített nekünk, majd a karácsonyfa alá kell tennünk és akkor nézhetjük meg. :) Már kiváncsi vagyok!!!! :)


Ma paprikás csirke volt az ebéd, Benny ma nem repetázott, de megette a részét állítólag. Ebéd alatt többször mondta Irisnek és Marianak, hogy "Benny itt alszik a vonattal". :)))) kérdezték tőle, hogy hol, hogy érti, ő pedig megint mondta, hogy ott alszik az oviban. :))))


Azt mondták nekem utána, hogy a karácsonyi szünet után meglátjuk, hogy mennyi idő alatt szokik újra vissza a megszokott kis rutinba Benny és utána megpróbálhatjuk az ott alvást, ha gondoljuk. Hát vesztenivalónk nincs, szerintem már nem lenne gond, de ha mégis, akkor is meg tudjuk oldani, hogy délben mindig hazavigyük majd.


De még holnap lesz egy utolsó ovizós nap, aztán kezdődik a karácsony, a családi bandázás, két hét pihi, készülünk haza, Magyarországra is, úgyhogy unatkozni nem fogunk. :)))

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges Karácsonyt és boldog új Évet kívánok Nektek! :-)

    VálaszTörlés