2011. december 15., csütörtök

74. nap

 Ma csak elbeszélésekből tudom, hogy mi történt. :)


Mivel én ma délelőttös voltam, így 6-kor már indultam itthonról, a fiúk kettesben kezdték a mai napot. :) P beállította a vekkert 7:40-re, de állítólag már fél 8-kor felkelt magától, mert tudta, ma ő az oviügyeletes. :) Bennyt végül 8 körül keltette, kicsit meg is csúsztak a reggeli teendőkkel, mert a rutinhiány pár dologban befigyelt. :) Hol a tej volt túl meleg, hol a ruhákkal bajlódott P , de végül csak elindultak, bár ő állítólag hulla volt, mivel éjfél körül került ágyba, tegnap még dolgozott. :)


Az oviban Maria meg is jegyezte, hogy milyen régen látott vendég viszi ma Bennyt oviba, "Philipp Apa", mert Benny szokott róla mesélni nekik. :) Persze egy másik gatyát adott Bennyre, nem azt, amit előkészítettem neki, de ennyi baj legyen. :)


Állítólag kicsit próbálkozott nála is Benny, nem akart egyből bemenni, de aztán Maria mondta, hogy köszönjön el az apukájától, adott még egy utolsó puszit neki és bement gond és sírás nélkül. :) Vittek könyvet is, de végül nem volt semmi nagyobb cirkusz.


Délre megint P ment vissza, mert én negyed 1-ig dolgoztam, volt nagy öröm, mikor Benny meglátta Philipp Apát. :)))) Maria elmesélte, hogy először nem akart ebédelni Benny, de aztán végül "nagy duzzogva" csak lecsúszott egy tányér sütőtökkrém leves és két adag második, azt nem tudta, hogy mi volt, de állítólag kétszer is kért. :))))))) jó az evőkéje Bennynek, nem panaszkodhatunk. :)


És természetesen ma is nagyon ügyes és okos volt, nem volt panasz rá.... :)))))


Kiváncsi leszek, hogy ha majd most felébred, mit mesél a napjáról, amire még szeretnék választ kapni, az az, hogy kinek a kuglófreggelije van az ő reggelizős uzsisdobozában. :))) Mert én sajtos kifliket, kis kolbászkát és almát pakoltam neki, de most, hogy el akartam mosni a dobozkákat, az egyikben kuglóf maradványt találtam. :))))))))))))) úgy látszik, már tényleg kezd felengedni a gyerekek között, ha már elcseréli az uzsonnáját is. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése