2011. november 30., szerda

63. nap

 Hét közepe :)


Az elmúlt hétvége + hétfő megtette hatását, a fiúk nagyon összenőttek, volt is tegnap sírás, mikor P készült dolgozni, Benny el is felejtette, hogy én nem vagyok otthon (én is dolgoztam), csak azért sírt, hogy apája ne menjen dolgozni. :)))) Végül azért Oma és Opa meg tudták vígasztalni és persze egy finom süti a belvárosban. ;) :) P anyukája szerint Benny már egyedül is el tudna buszozni, metrózni a belvárosba és gond nélkül ki tudná kérni magának a sütit, annyira profin mozog már. :D :D


Ma reggel is az élményeit próbálta elmesélni, aranyos volt, ahogy keresgélte néha a szavakat. :) De aztán rendben elindultunk az oviba, ma egy elefántos könyvet vittünk megmutatni.


Az öltözőben épp öltözött Max, a legkisebb kisfiú és Raphael, aki viszont új benti cipőt kapott és valószínűleg kicsi volt neki vagy nem tetszett, mindenesetre nagyon sírt, semmi nem volt jó neki. Ő kb. Bennyvel egy idős, áprilisi születésű. Anyukája mindent próbált bevetni, de sikertelenül, szegényke nagyon sírt, így akármennyire is igyekeztem Bennyt átöltöztetni, rá is ráragadt a feszültség, láttam az arcán, hogy ma sírás lesz.


Szinte menekült ki az öltözőből, de aztán az ajtóban megtorpant és ő is sírva fakadt, Maria kijött, felvette, mondta, hogy még egyszer megölel anya, semmi baj nincs, de ők is látták, hogy valószínűleg Raphael miatt ijedt meg Benny is, így be is vitték gyorsan, én pedig eljöttem.


Délre mentem vissza, Iris szólt Bennynek, hogy megjöttem, fülig érő szájjal szaladt kifelé a sünivel és a könyvvel. Iris ma nagyon megdícsérte Bennyt, talán ma kapta a legnagyobb és legtöbb dícséretet!!! :) Ma abszolút nem kellett már a cumi (juhéééééé!), ügyesen megreggelizett egyedül, utána fél órát (FÉL ÓRÁT!!!!!!) odaült az asztalhoz IRISHEZ!!! és barkácsoltak, ragasztottak, a Süni is odaült, kapott külön székecskét, és együtt ragasztgattak valamit. Először Benny ódzkodott a ragasztótól, de aztán megtetszett neki, aminek következtében most az orra és a feje ragasztós,de majd este a fürdésnél lejön állítólag. :D


Az éneklésekben, mondókázásban is teljesen részt vesz már, ott ül Maria mellett, és csinálja velük a mozdulatokat. Ebédnél még külön ül, de egyedül eszik, ma megevett egy tányér pörköltet és KÉRT VIZET is, ami szintén nagy szó, mert már hetek óta egy kortyot sem ivott az oviban.


Úgyhogy tényleg alakulhat az ovi, kezd feloldódni, lazulni Benny. Mikor jöttünk el, nagyot köszönt Irisnek, Mariának, aztán mikor felöltöztettem, még egyszer be akart köszönni, így benyitottunk és megint volt "pápá Iris, pápá Maria és pápá gyerekek!" , utóbbin jót nevettünk. :)))))


Lent elköszönt a szakácsnénitől és az egyik aszisztens ovónénitől is, nagyon lazán, otthonosan közlekedik már az oviban. :)))


Iris mondta Bennynek, hogy holnap az egész csoport megy a karácsonyi vásárba és mivel ilyen ügyes volt, anyukája is mehet majd velük. :) A terv az, hogy kb. fél 9-ig oda kell érnünk, egyedül bemegy a csoportba, 3/4 9-kor reggeli, és negyed 10-kor találkozó az öltözőben és úgy sétálunk át. :) Biztos jó lesz, megpróbálok majd fényképezőt vinni. :)


Ma éjszaka pedig a mikulás is meglátogatja majd álmában Bennyt és reggelre egy csodaszép adventi naptár fogja várni a szobájában, amit kicsit elméreteztem, mert a képen egy normál méretű fenyőfának tűnt kis szütyőkkel, kibontva pedig csak lestem, mert akár egy igazi karácsonyfa is lehetne, akkora, azóta is ezen röhögünk P-vel... nehéz volt helyet találni neki, de talán jó helyen lesz a szekrényen, le is fotóztam ma a főpróbánál, este még telepakolja a mikulás apróságokkal a szütyőket. :))))


2 megjegyzés: