2011. november 22., kedd

57. nap

 az 56. nap elmaradt, mert tegnap jöttünk vissza Magyarországról, a hétvégét otthon töltöttük. :)


Érdekes módon fel sem tűnt Bennynek, hogy tegnap ovi lett volna, túl jól érezte magát otthon a Mamiékkal, így szerintem nincs is időérzéke olyankor. :))) Jó volt nagyon otthon, igyekeztünk sok programot belesűríteni a hétvégébe, találkoztunk a dédivel, beugrottunk Panna barátnőnkhöz is, bár megint elég sok időre volt szüksége Bennynek a feloldáshoz, de a végére sikerült és puszival búcsúzkodtak. :)


Tegnap délután viszont már nagyon örült a játékainak, egyből a vonathoz és a tűzoltóautóihoz ült le és egész délután játszottunk. Még a tévét is elfelejtette, amit nem is bánok. :))))


Reggel bohóckodtak egyet P-vel, aztán jött a szokásos "ovi?" kérdés, de most annyira nem nyafogott, csak vinni akart a Sünit is és egy régi mobiltelefonunkat is. Pakoltam egy zacsiba zselés szaloncukrot, hogy majd adja oda a Mariáéknak, így megint volt feladata, úgyhogy elmaradt a szokásos cirkusz. :)))


Bevitte a zacsit, boldogan odaadta Marianak, aki megköszönte neki, elmagyaráztam, hogy Magyarországon a szaloncukor hozzátartozik a karácsonyhoz, örültek neki nagyon. Így probélmamentesen el tudtam jönni, Benny pedig délig ovizott.


Mikor odaértem, épp Mariaval kinéztek az öltözőbe, hogy ott vagyok e már, láttam, hogy felcsillant Benny szeme, hogy megjöttem. :) Állítólag először megint kicsit cirkuszolt ebédnél, nem akart egyedül enni, aztán odaült mellé a Maria, adott neki két kanállal az ebédből és mondta, hogy most már egyedül kell ennie és láss csodát, Benny bekanalazta az egész tányér kaját. :))) Megy ez, ha AKARJA!!! :)


Annyit mondott Maria, hogy ma mintha nagyon álmos, fáradt lenne, mert sokat fetrengett Benny a földön, hazaérve hamar be is aludt, de mondjuk elég nyomi idő van, talán ez miatt, mert én is tudnék most aludni, ha nem kellene 3-ra dolgozni mennem. Azt azért nagyon remélem, hogy nem valami betegség bújkál benne!!!!


Oda volt még készítve az öltözőbe egy papírsárkány, amit ő festett ki és egy széljáték is, amihez vinni kellett sajtos dobozt és színes szatyrokat, nagyon boldogan hozta Benny hazafelé, majd holnap lefotózom. Délután P szülei jönnek hozzá, mondtam, hogy majd megmutathatja nekik is, mert már azzal akart aludni menni, de kisebb eszmecsere után végül én győztem, hogy majd alvás után újra játszhat vele. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése