2011. november 23., szerda

58. nap

 Ma megint sírós kezdéssel.


Úgy látszik, hogy egy jó nap után mindig egy nyűgösebb jön, vagy nem is tudom, mindenesetre ma megint volt sírás reggel.


Tegnap délután P szülei vigyáztak Bennyre, mert délutános voltam (ma is megyek, megint ők lesznek a bébiszitterek), így volt nagy móka , kacagás, játék Benny nagy örömére. :)))


Reggel is már vonatozni akart egyből, mert P apukája átépítette kicsit a vonatpályáját és nagyon izgalmas volt az új pálya, így elég nehezen tudtam még az oviba is elcsalni. Volt is nagy duzzogás, mindent bevetett, de végül elindultunk és nem sokkal 3/4 9 előtt oda is értünk.


Az öltözőig már nyafi nélkül jön általában, most is lelkesen számolgatta a lépcsőfokokat. Egész ügyesen átöltöztettem, de aztán nagyon átfonta a nyakamat, már éreztem, hogy ma megint nehezen megy majd be a csoportba....


Az ajtóból vissza akart szaladni, sírni kezdett, pont bent volt az ovódavezető nő is, ő is látta, hogy nehezen indul a nap, de végül behúzta Bennyt Maria. Most elég hangosan és toporzékolva sírt, egészen a lenti ajtóig hallottam.


Délre mentem vissza, Maria épp akkor ment be a csoportba, így már tudta, hogy ott vagyok. Pár percig ültem az öltözőben, mire kijött Benny a sünivel, állítólag egy tányér levest bekanalazott EGYEDÜL, de másodikat, a rizseshusit nem kérte. Érdekes, pont fordítva tippeltem volna, mert itthon szereti a rizseshúst... Maria mondta, hogy nem sírt reggel sokáig, a cumival megnyugodott, aztán már néha játszott is, de sokáig "fetrengett" ide-oda előtte.


Mondta, hogy Bennynél érdekes módon vagy rosszabb napok vannak, vagy nagyon jók, de átmenet, köztes állapot nincs. Viszont nekünk sincs mindig kedvünk dolgozni menni stb, így vannak ezzel a gyerekek is.


Benny elköszönt Mariától, hogy holnap találkoznak és még elmesélte, hogy jön majd Oma és Opa délután hozzá , most pedig megyünk haza autóval. :)))))) haláli, ahogy dumál a Mariának is. :D


Most nehezen akart elaludni, mert tudja, hogy jön Oma, így már egy órája az ő nevét kiabálta kifelé az ágyából. :)))) Nemrég lett csend, talán alszik egy picit, hogy jobban bírja a délutánt, mert biztos megint nagyot sétálnak majd babakocsi nélkül! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése