2011. november 17., csütörtök

54. nap

 Ma semmi különös nem történt, reggel kisebb nyafizás után elindultunk az oviba, megnéztük, hogy mi lesz az ebéd (sült malachusi, rizs, saláta) és felmentünk az öltözőbe, ahol éppen az egyik kisfiút öltöztette az anyukája és Katie, az egyik ikerlány is kijött nézelődni. :)


Benny örült neki nagyon, + az egyik kisfiúnak is már egyből mondta a nevét, úgy tűnik, hogy lassan mindenkinek megtanulja a nevét. :) Már az öltözőben örült , hogy láthatja Mariát, indult is befelé lelkesen, de aztán meggondolta magát és visszament az öltözőbe, aztán leült a földre és nekiállt kicsit cirkuszolni, a végén Iris vitte be. :) Hallottam, hogy sír, de kint, az ovi előtt már nem hallatszott ki.


Délre mentem vissza, a többiek már a matracon feküdtek, mint kiderült, ma Maria helyettesítette a szakácsnőt, így ő nem volt a csoportban, de egész jól elvolt Benny, bár megint odacsípte az ujját a kukához, úgy látom, hogy direkt gyűjti a bibiket a kezén. :)))) Nem evett sokat, de picit turkálta a kaját, segítség nélkül. :)


Mikor jöttünk  el, épp jött Iris, aki mesélte, hogy délelőtt már jól elvan Benny, néha próbálkozik, hogy  ki is a főnök, de általában ő veszít. :)))) A reggeli cirkusz Iris szerint is csak nekem szól, hogy rossz legyen a lelkiismeretem, mert már elég hamar megnyugszik. :)


A kocsiban megint rákezdte, hogy "Benny vissza ovi".... abban maradtam vele, hogy jövő héten megbeszélem majd Irisékkel, hogy mikor aludhatna ott, ha már ennyire szeretne. Kérdeztem tőle, hogy és ki mellett szeretne aludni, naná, hogy az ikerlányokat mondta, Katiet és Sophiet. :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése