2011. november 28., hétfő

61. nap

 


 Nyugis hétkezdés.


Elég jól indult a hét, nem bánnám, ha így is folytatódna, de majd meglátjuk. A hétvégén "összenőttek" a fiúk, mert én mindkét nap délelőttös voltam és P volt a bébiszitter, amit nagyon élvezett. Ma folytatódik, mert ma délutánra megyek, ők ma még kettesben lesznek, holnap pedig a nagyszülők lesznek a sorosak. :)


Reggel mintha még örült is volna az "ovi?" kérdésére "igen" válaszomnak, talán azért, mert most mikulásos dalokat, mondókákat tanulnak és tetszhet neki, mert itthon is próbálgatja mutatni, amit Maria eljátszik nekik. :))) Kis trükközés után elindultunk, vittünk egy könyvet is, hogy majd megmutatja Mariának.


Odaérve az ovihoz kiszúrta Juliant, aki épp kismotorral jött az anyukájával, örült neki. :) Fent az öltözőnél Marlene-t láttuk, egyből kommentálta, hogy ki ő. :) ügyesen átöltözött, hátizsákot a Katie és Sophie táskája mellé tettük, mert ezt ÚGY KELL. :)))


Közben Julian is már beszaladt a csoportba (még puszit is alig akart adni az anyukájának, nevettem is, hogy vajon mi is eljutunk e egyszer oda, hogy Benny majd így rohan a csoportba? ) , aztán Benny is elindult, kezében a Sün Samu és a könyv. Először félszegen megállt az ajtóban, de aztán meglátta Mariát és sírás nélkül odasétált hozzá a könyvével ügyesen, én pedig eljöttem.


Ma szuper, napos idő van, így sejtettük, hogy biztos kiviszik a gyerkőcöket az udvarra, és mikor délben mentem vissza Bennyért, láttam, hogy voltak kint, mert a cipője Ryan jele alatt volt, a sapkája és sálja Raphaelnél, a kabátja ujjai kifordítva, úgyhogy össze-vissza dobálhatta le magáról a ruhákat. :)


Aztán kilesett, hogy ott vagyok e már, de oda sem jött, hanem gyorsan visszaszaladt és hallottam, ahogy kérdezi Iristől, hogy hol van a sünije. :))) Végül megtalálta a sünit és a könyvet is, aztán szaladt is hozzám. Tiszta maszat volt, valószínűleg ebédelt rendben, mert ma nem tudtam egyik ovónénivel sem beszélni. Tésztaleves volt és carbonara spagetti, ezekből szerintem evett valamennyit.


Izgatottan mesélte, hogy kint az udvaron valami autóval játszott és a Katieval együtt, pontosan nem értettem, hogy miről van szó, de nagy kaland lehetett, mert ezt mesélte el elsőnek P-nek is. :))))


Mikor jöttünk el, még beköszönt Mariának és az volt a legnagyobb problémája, hogy nem köszönt el kézfogással Iristől, vissza akart menni, de utcai cipőben már nem mehet be, erre bekiabált a csoportba, hogy "pápá Iris" :))))) , aztán még a wc-re is bement Julian és Jasmin után, hogy tőlük is elköszönjön. :) Úgy érzem rajta, hogy egyre biztosabban mozog az oviban, remélem, hogy most már tényleg rájön, hogy az ovi jó. :))


Ma kérdeztem tőle, hogy akar e majd egyszer ott aludni az oviban, de ma már nem volt lelkes úgy, mint nemrég, és "nem" volt a válasza. :)


Viszont ebben az ebéd után hazajövetelben az a gáz, hogy ma is (és hetente ez legalább 3-szor megtörténik) letettem aludni negyed 1 után és még fél 2 előtt nem aludt. :( Kiabál ki, hogy nem alszik, menjek be stb... aztán olyan fél 2-2 között szokott kidőlni. Mivel megszokta, hogy ebéd után rögtön alvás, akkor sosincs gond... de ezzel, hogy közben hazahozom (pedig kocsival kb. 5 perc, de akkor is jó fél óra eltelik az ebéd és az ágyba kerülés között) valahogy kijön a ritmusból és átesik a holtponton vagy nem tudom, hogy mi történik, mindenesetre cirkusz van alvás helyett. :(((


most talán elaludt, de az előbb nagyon köhögött, be kellett mennem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése