2011. november 8., kedd

47. nap

 Sajnos sokat nem tudok róla írni, mivel P vitte Bennyt ma az oviba és ő is ment érte, ő pedig nem igazán kommunikál az ovónőkkel...


Reggel jókedvűen indultak, busszal mentek az oviig, ment a Sün Samu is, pici sírás volt a csoportajtónál, de aztán P eljött, ő már nem is kérdezi, hogy hányra menjen, 11-re ott van...


Ma Benny legelőször megevett mindent, amit reggelire pakoltam, én ezt jó jelnek veszem. :)))) Volt 3 abonett szerűség (imádja!!!!!), egy kis kolbászka (cabernossi) feldarabolva és két nagyobb szelet paprika apróra vágva + külön egy alma felvágva. Ezt MINDET megette!!!! Ez talán jót jelent... :D


11-kor a csoportból hozta el P Bennyt, ma nem voltak az udvaron, de majd nemsokára felhívom az ovit, hogy volt e a pszihológusnő és hogy akkor holnap oké e, hogy csak 3/4 12 körül érek oda Bennyért. Mondjuk, én simán úgy gondoltam, hogy legalább ma már kicsit tovább ott lesz, mivel pénteken már szóltam, hogy holnap nem tudjuk előbb elhozni, de nem tűnik úgy, hogy figyelnének erre....


Holnap lesz a Márton napi lámpás felvonulás is délután 4-kor, úgyhogy hazajövünk, Benny alszik és megyünk majd vissza az oviba, erre is kiváncsi leszek. :))))


Talán holnap már több mindent tudok írni a napról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése