2011. november 24., csütörtök

59. nap

 Mindjárt megint vége egy újabb hétnek...


Rohannak a napok, hihetetlen, hogy kereken egy hónap múlva karácsony!!! Elszaladt az ősz nagyon gyorsan.


Épp ma gondolkodtam el ezen az ovin is, miközben beszélgettünk a billában a magyar eladónővel, aki Bennyt a születése óta ismeri, szinte napi kapcsolatban vannak, mivel mindig ott vásárolunk, és mondtam neki, hogy fura ez az egész, mert már 11 hete , hogy minden nap, hétfőtől péntekig megyünk az oviba, de Benny még mindig nem adta fel, kitartóan bepróbálkozik minden egyes nap, hátha "elmarad az ovi". :) Azért remélem, hogy valamikor rájön majd, hogy az ovi szuper dolog, és szeretni fog majd oda járni, mert az én emlékeimben az ovóda csupa jó dolgokkal szerepel, és iskolásként mindig visszavágytam az oviba, mert ott egész nap játszottunk. :)))


Tegnap és tegnapelőtt délután P szülei vigyáztak Bennyre, volt is nagy játékdélután, állítólag nagyon élvezte Benny. :) Ma reggel is egyből a játékaihoz sietett, volt mindenféle terelés, csak oviba ne induljunk még. :)))) Végül kicsit késve, de sikeresen elindultunk, megint 3/4 9 körül értünk oda.


Az öltözőben még nem volt gond, most egy kis hóembert vittünk a karácsonyi dekorációhoz, reménykedtem, hogy ha megint "feladatot" kap Benny, hogy vigyen valamit oda Mariának, akkor majd elfelejt hisztizni, de ez ma nem jött össze. :) Bemenni még bement, de aztán megtorpant, ő nem akarta az asztalra tenni a hóembert, aztán odajött hozzá a Maria, elvette és odatette az asztalra, aztán mondta, hogy köszönjön el tőlem, de ekkor megint indult a sírás. Kérdezte tőle Maria, hogy miért sír, hiszen tudhatja már, hogy anyukája mindig jön érte ebéd után stb.. erre Benny sírt, hogy ő haza akar menni. Kérdezte a Maria, hogy mit csinálna otthon, erre ő, hogy játszana. :)))) Mondta neki Maria, hogy az oviban is lehet játszani, sőt, ott egy csomó játék van, és hogy építsenek a süninek egy várat vagy barlangot, de nem villanyozta fel, sem a vonatozás.... végül eljöttem, ő sírt egy kicsit, de aztán megnyugodhatott.


Délben mentem vissza, csendben ettek bent a gyerkőcök, ma karfiolkrémleves volt kiírva, de Maria már tökkrémlevest mondott, úgyhogy passz, hogy milyen leves volt :D és grizfelfújt. Na ilyet még életemben én sem ettem, úgyhogy már reggel borítékoltam, hogy Benny sem fog belőle enni, mivel nem ismeri. :)


Jött is ki nagy boldogan, állítólag a levest ügyesen megette és a grizfelfújtból is aránylag jól evett, bár először tényleg nem tudta, hogy hogyan fogjon hozzá, de aztán megoldotta kis segítséggel. :) Néha még cirkuszol ebéd előtt, mert elvárná, hogy Maria etesse, de ő nem hagyja magát és érdekes módon Benny egyedül is tud enni, csak nem tetszik neki, ha veszít Mariával szemben. :))))


Ma hamar elaludt, mikor hazaértünk, előtte még picit mutogatta az új mikulásos éneket, amit az oviban tanulnak, de egyenlőre még sokat nem értek belőle. :))))


Jövő csütörtökön délelőtt a szomszédos karácsonyi vásárba készül a csoportjuk, fel lehetett iratkozni a szülőknek, akik esetleg elkísérnék őket. 9-kor indul a csapat, én egyenlőre feliratkoztam, de majd megkérdezem, hogy jó ötletnek tartják e, hogy menjek, vagy sem, nehogy összezavarjuk ezzel Bennyt. Mivel aznap szabadnapos vagyok, elvileg ráérek, de nem tudom, hogy azzal jót vagy rosszat teszünk, ha megyek és ebéd előtt újra eljövök.. még rákérdezek azért, biztos, ami biztos! :)

1 megjegyzés:

  1. Nem vagytok egyedül a nem szeretem ovival! Pedig jól érzik ott magukat csak Anyával mégis jobb!

    VálaszTörlés