2011. november 11., péntek

50. nap

 10. hét is kipipálva! :)))


Hihetetlen, hogy már tíz hét eltelt, mióta Benny elkezdte az ovit és lassan, de halkan kijelenthetjük, hogy kezd belerázódni a dolgokba. Kicsit több időre volt szüksége, de kezdi élvezni az ovit. :) Ráadásul annyira, hogy ő már ott akarna aludni. :D


Reggel egyszer azért mondta itthon, hogy "nem ovi", de aztán öltözött szépen, a cipőválasztásnál megint hiszti volt, mert a téliesebb cipője nem annyira szimpatikus neki, mint az őszi cipője, de aztán én nyertem és új sapiban, új kabátban elindultunk az oviba. :)


Az udvarra érve kicsit nyüszögött, de nem volt vészes, az öltözőben aránylag jól át tudtam öltöztetni, de aztán a csoportajtóból megint visszaszaladt az öltözőbe, ott kicsit megbeszéltük a dolgokat és végül kis segítséggel (Maria behúzta :D ) bement, picit sírt csak.Már egész jól értenek Benny nyelvén, ahogy észrevettem az elején leül az asztalhoz és mikor megnyugszik, akkor fel is oldódik lassan.


Még odafele mondtam Bennynek, hogy az oviban ő is próbáljon egyedül enni, mint pl. Julian , Jasmin , a nagyobbak, mert ő is már nagyfiú és Mariáéknak nem mindig van lehetőségük mindenkit etetni, főleg azt a gyerkőcöt nem, aki még a többi gyerekhez sem ül, hanem egyedül ebédel egy külön asztalnál. :D :D


Mikor délben mentem érte, csend volt, csak az evőeszközök csörömpölését hallottam. :) Aztán kinézett Iris, hogy ott vagyok e, és jött is Benny. :) Iris nagyon megdícsérte, hogy ma rendkívül ügyes volt, nem voltak az udvaron, csak a csoportban, de nagyon jól feltalálta magát állítólag. Énekelgetett, játszott a többiekkel, de enni még külön eszik. Az ebédből is jól evett, két tányér levest és egy kicsi másodikat is evett és szinte teljesen egyedül! (megy ez, ha AKARJA! :D )Állítólag reklamált, mikor elfogyott az első tányér leves (krumplileves :D) és kért még egy adaggal. :D


Aztán Iris elköszönt tőle kézfogással, amiről Bennynek egyből beugrott, hogy a Mariától is el kellene köszönnie, így visszaszaladt a csoportba és elköszönt tőle is. :) Utána a gyereknek is odaköszönt és így jöttünk haza aludni.


Érdekes azért, hogy mikor már mi, szülők kicsit feladjuk és nem akarjuk tovább szenvedtetni a beszoktatással, akkor tényleg jön a kattanás a gyerekeknél és megnyugszanak. Mert amióta mi is eldöntöttük, hogy Benny akkor marad félnapos, azóta nincs gond vele, ügyesen ott ebédel és már szeretne ott aludni. :)))) Fura egy kópé, meg kell hagyni. :)


Reggel még az ovivezetővel is beszéltem az elmúlt két hónap elszámolásáról, hogy nem is ebédelt Benny ott és le lett vonva a teljes összeg a számlánkról, kicsit káosz city az ovivezető, látszik, hogy a papírmunka nem igazán az erőssége. Végül megint ki kellett töltenem egy papirt (amit már egyszer kitöltöttem), most kértem róla másolatot is, és azt ígérte, hogy még ma továbbküldi a központba... hát kiváncsi leszek, mert azért nem kevés pénzről van szó, naná, hogy utánamegyünk!


Hétvégén itthon leszünk, nincs nagy program tervezve, vasárnap délelőtt P apukája "kérte " el Bennyt és majd náluk ebédelünk, jövő hétvégén pedig hazaugrunk kicsit anyáékhoz Magyarországra, úgyhogy jövő héten csak négy napot lesz Benny oviban, a pénteket hozzácsapjuk a hétvégéhez. :) Már várom nagyon és szerintem anyáék is már várnak minket, főleg Bennyt. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése