2011. november 9., szerda

48. nap

 Sikerélmény!!! :)


De csak halkan mondom még. ;)


Tegnap végül 2 után felhívtam az ovit, hogy megkérdezzem, volt e a pszihonéni Benny miatt, Iris mondta, hogy nem, végül nem volt. Még kérdeztem, hogy akkor oké e, hogy ma már ott ebédeljen Benny, mert tényleg nem tudok előbb odaérni, már így is fél órával előbb elkértem magam, mert amúgy negyed 1-ig lettem volna ma a hotelben. A válasz az volt, hogy persze, akkor holnaptól ott ebédel Benny, de akkor ezentúl már mindig ott ebédel. (mintha nekem ez nem lenne fontos). + hogy a pszihonéni szerint annyiban nem a legjobb az időzítés, hogy ma Márton napi lámpás felvonulás is lesz + ma kezdi az ebédelést, de hát "mit lehet tenni, ha nem tudnak érte jönni".... Mondtam, hogy remélem nem lesz gond, és hogy amúgy is akartunk már velük erről beszélni, hogy úgy döntöttünk, nem szenvedtetjük tovább Bennyt ezzel az egész napos ovival, mert sok esélyt nem látok ezzel a tempoval arra, hogy tavaszig egész napos legyen, így át akarjuk majd iratni a szerződést és Benny félnapos lenne, ebéd után elhoznánk.


A válasz, hogy "jaaaaj, hát ez mennyire jó ötlet és ez tényleg a legjobb megoldás Bennynek, ha valóban meg tudjuk oldani, akkor tényleg ezzel teszünk neki a legjobbat blablabla".... Ja, és hogy akkor ezentúl Benny mindig ebédig marad, délben megyünk érte, és egyébként is már tegnap is nagyon jól elvolt, maradt volna tovább is, már beszélget velük, játszik stb...


Amit nem értek: ha nem hozom fel, hogy szeretnénk, ha Benny félnapos lenne, akkor még meddig játszották volna el velünk ezt a "jöjjenek érte 11-re" c. műsort??? És ha én ma mégis korábban végeztem volna a munkahelyemen, akkor vajon ők maguktól mikor mondták volna, hogy próbálkozzunk az ebédeléssel???? Szóval érdekesek.... de mindegy, azzal nyugtatom magam, hogy következő ősztől Benny már másik csoportba fog járni, és megpróbálom elérni, hogy a teknősbéka csoportba menjen majd tovább, ahol két nagyon szimpatikus ovónéni van, ott szerintem nem lesz gond.


Szóval mától már fél napos Benny, tegnap már meséltem neki róla, hogy ma már ott fog ebédelni az oviban, de nem kell megennie, ha esetleg nem ízlik neki, ne érezze, hogy az egy muszáj dolog. Lelkesen bólogatott, úgy tűnt, hogy örül neki.


Reggel P vitte oviba, ment a Süni is velük és én 11:50-re voltam ott, beültem az öltözőbe addig, és hallgatóztam. :) egy kisgyerek nagyon sírt, de az nem Benny volt (nagy megkönnyebbülés :D ), a többiek néha beszélgettek vagy Irist hallottam, ahogy rájuk szólt néha. :) Nem sokkal dél előtt kinézett Maria és hívta is Bennyt, aki jött  a Sünivel, nem sírt, de örült nekem. :)


Állítólag ügyesen ebédelt, ma jó napja volt, picit sírt csak délelőtt, mikor mentek az udvarra, mert nem értette, hogy most miért nem viszik a hátizsákját is, ahogy eddig is (eddig mindig 11-kor hoztuk haza, mikor még az udvaron voltak, így neki már minden cucca oda volt készítve), de aztán megnyugodott, mert Maria elmagyarázta, hogy az anyukájának dolgoznia kell és a főnöke nem örülne neki, ha korábban eljönne. :)))) Benny állítólag mondta neki reggel, hogy ma Benny is az oviban ebédel. :) Maria is mondta, hogy mennyire jól döntöttünk, mert ez így a lehető legjobb lesz Bennynek, hogy csak fél napos lesz, nem lesz a nyomás senkin (főleg rajtuk, de ezt nem mondtam...), így tényleg annyi időt kap, amennyire szüksége van. Mindenesetre sajátos véleményem van az oviról és erről a beszoktatásról, de most már nem is mérgelődök rajta, mert felesleges...


Míg mi beszélgettünk, kiosont utána az egyik ikerkislány, Katie és annyira édesek voltak, mert Benny megint mondta neki, hogy "Katie, hause- Mama", azaz, hogy ő megy haza az anyukájval. Katie leült Benny mellé a kispadra kb. fél méterre és mindig csúszott Benny felé, míg végül teljesen szorosan egymás mellett ültek, hát majd megzabáltam őket... azt hiszem, hogy Katienak nagyon bejön Benny, mert ő mindig jön utána, mikor megyek Bennyért. :))))


Úgyhogy meg lett dícsérve Benny, kiváncsi leszek, hogy ezután is ilyen flottul megy majd minden.... pár perc alatt hazaértünk, és kb. negyed 1-kor már ágyban volt, de dumált sokáig, nemrég aludt be. 3/4 4-re kell majd visszamennünk, fent lesz a gyülekező az ovinál a tornateremnél, aztán a szülők kimennek majd (már akit hagy a gyereke kimenni :D ), utána kisétálnak a gyerekek a lámpással, mi csatlakozunk, megyünk egy kört és a végén Márton napi kiflit kapunk, amit a családdal kell megosztaniuk a gyerekeknek. :) Hát kiváncsi vagyok nagyon, a fényképező már be van izzítva. .)))))


Ja, és még azt akartam írni, hogy lefelé jövet megnéztem, hogy mi volt ma az ebéd, hogy Benny ilyen ügyesen evett, hát paprikáskrumpli..... no komment, most már mindent értek. :))))))))))) (ugyanis Benny krumplit enne krumplival :D)


 

2 megjegyzés:

  1. ...naná, hogy krumplit krumplival, tudja mi a jó :D

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    örülök, hogy úgy néz ki, végre kialakul nálatok ez az ovi-dolog! Ha meg tudjátok oldani, lehet, hogy tényleg így lesz jó! Nálunk a nagyobbik gyermekkel eleve úgy indítottam, hogy csak "fél-napos" lesz, de pár hét alatt úgy alakult, hogy ott akart aludni, mert látta a többi gyereket alváshoz készülődni. Kisfiamnál ez az opció fel sem merült, de nála is az alvás volt a legkevésbé kritikus, persze én meg pont attól féltem leginkább. :) A mai napig is vannak olyan reggelek, amikor el-eltörik a mécses, viszont ő alszik el leghamarabb és úgy kell kelteni (mindezt úgy, hogy kifejezetten rosszalvóként jellemezném :) ). De most rólatok van szó, biztos jól átrágtátok és jövőre meg már nagyfiú lesz Benny egész más lesz!

    VálaszTörlés