2011. november 16., szerda

53. nap

 


 Tegnap délután P szülei vigyáztak pár órát Bennyre, mert P szabadnapos volt és végre el akartunk menni kettesben enni egyet, de Benny már nem buta, összerakta egyből a szituációt, hogy ha mi, a szülei és Oma és Opa is itt van, akkor tuti, hogy valami merénylet készül ellene, úgyhogy még a wc-re sem mehettem el, egyfolytában jött utánam és sírt.


Végül elég nagy hiszti között ki tudtunk menni az ajtón és kikapcsolódtunk pár órát, de állítólag Benny sem sírt sokáig, nagyot fociztak lent a tónál opával, aztán itthon folytatták a játékot. :)))


Ma reggel megint jókedvűen ébredt Benny, de már nagyon kell röhögnöm, mikor minden reggel reménykedve megkérdezi, hogy "Ovi?"... én pedig mondom, hogy mindjárt indulunk. Erre ő: "neeeeem, anya neeem ovi". :)))) Hétvégén pedig megkönnyebbül, mikor az a válasz, hogy "ma zárva van az ovi" :D :D


Öltöztünk és indultunk, jött Sün Sámuel is az oviba, szerintem már ő is csoporttagnak számít, nem hiányozhat. :)))) Ma is elég borús, hideg idő volt, kaparhattam a kocsit, ami egyre jobban tetszik Bennynek.


Az oviban is jött ügyesen fel a lépcsőn, pont jött Maria, lent volt a konyhán, egyből vigyorgott rá Benny és látszott, hogy örül, hogy látja a kedvenc ovónénijét. :) Átöltöztettem vékonyabb gatyába, puszilkodtunk, aztán benyitottam a terembe, ahol Maria és Iris és pár gyerkőc éppen valamit nagyon barkácsoltak. Persze így, hogy egy rakáson voltak a gyerekek, Benny megint megijedt és sírva fakadt, végül kis segítséggel, de bent maradt a csoportban. Még hallottam, hogy Maria mondta neki, hogy üljön le picit, nyugodjon meg, minden rendben van, hova akar leülni ide vagy oda? :)


Eljöttem és délre mentem vissza. A mai ebéd valami krinolinféleség volt sütve és krumplipüré, kiváncsi voltam, hogy a krumplipürét vajon nekiáll e egyedül enni Benny.


Lassan jött is kifelé, állítólag először bepróbálkozott ebédnél Mariánál, hogy üljön oda hozzá, de nem tudott, mert egy kisebb gyereket kellett etetnie, így kis cirkusz után győzött az éhség és a kiváncsiság Bennynél és nekiállt ügyesen eszegetni. Megevett 3/4 krinolinakármit és jó nagy adag krumplipürét is. :))))


Délelőtt már játszott kicsit, az énekeket már csinálgatja és ma már egyszer magától lerakta az asztalra a cumiját és ott felejtette és utána sem kereste. Haladás...


Mikor öltöztettem, be-bekukucskált az egyik kislány, Jasmin és az egyik kisfiú, Julian is arrafelé járkált, ami Bennynek nagyon tetszett. Jöttünk el, beköszönt a csoportba és utána még kicsit incselkedett Jasminnal és Juliannal, akik a mosdóban voltak. Aranyosak voltak nagyon, aztán megint köszönt nekik, hogy "pápá, tschüssi" és jöttünk el.


Itthon kis hancúr után ment aludni, és azóta is alszik... délután kettesben lesznek a fiúk, mert megyek délutánra, de még nincs különösebb programjuk, majd meglátja P, hogy milyen kedvvel ébred Benny. :)

4 megjegyzés:

  1. Nagy kópé a fiad :) :) tud szerepelni :) és tud ügyes is lenni, ha kar, csak gondolom előbb megpróbája amit lehet kicirkuszolni:)

    Ne aggódj, már jó ton van.

    VálaszTörlés
  2. Nekem azt tűnt fel, hogy minden reggel kérdezi az ovit. Szerintem ez elég stressz neki, hogy bizonytalanul indul a nap. Az én gyerekeim szerették tudni mire számíthatnak, volt kis naptárjuk, bejelölve szülinap, ünnepek, látogatások, így jobban el tudták helyezni a kis életükbe a történéseket. Ha Benny látná előre, hogy ma vagy holnap mi fog történni, talán nyugodtabb lenne, mert látszódna, hogy mikor lesz pl. hétvége. (Persze ez csak egy tanács, de jó szándékú!)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Csajok. :)

    Csilla, tudja, hogy másnap ovi, mert minden este úgy megy aludni, hogy "megbeszéljük", hogy másnap ovi, eléneklem az ovis dalt, végigsoroljuk a gyerekek nevét és elmondom a Donászi Magda vers végét (Jo ejszakat édesanyám, keltsetek fel jóooo korán, vár a jelem (itt mondom, hogy piros esernyö :D ), sok barátom, várva vár az ovodám") :))) és elmondom neki, hogy reggel ki viszi oviba, és hogy ügyesen ebédeljen, de ha nem izlik, akkor nyugodtan hagyja meg, nem kell megennie és hogy ki megy érte ebéd után.

    Ezután megy aludni, tehát tudja. Hétvége elött pedig elmondom neki, hogy másnap nincs ovi, mert zárva. :) Szóval elvileg tudja ö, szerintem ez rafkózás. vagy nem tom.... :(

    VálaszTörlés
  4. Hát akkor nem mondtam újat :) Bárcsak emlékeznénk, hogy hogy is volt velünk az oviban, talán könnyebb lenne segíteni.

    VálaszTörlés