2011. november 2., szerda

43. nap

 A feledékenység napja :)


Ma már az én reggelem is feledékenyül indult, itthon hagytam a telefonomat, mikor dolgozni indultam reggel 6-kor, de mivel csak délig voltam, így nem jöttem már vissza érte.


Ma P vitte Bennyt az oviba, rendben felébredtek, megitta Benny a tejet, felöltöztek, készülődtek az oviba. P ráadta Bennyre a sapkát, sálat, kabátot, hátizsákot, a kezébe adta az új kis barátját, Sün Samut, akit Benny anyától és a tesómtól kapott a hétvégén és aki azóta MINDENHOVA megy vele, aztán indultak volna az oviba, P zárta volna az ajtót, mikor Benny szólt neki, hogy "cipő, cipő". :)))) Hát zokniban vitte volna P  Bennyt oviba, mert a cipőt elfelejtették. :))) Nagy röhögve visszajöttek, feladta a cipőt és indultak.


Busszal mentek, minden rendben volt az öltözőig, aztán a csoport ajtóban megint volt kis sírdogálás, majd P eljött. 11-re kellett visszamennie, a gyerekek kint játszottak az udvaron, Benny állítólag rollerezett éppen, jól elvolt, de örült az apukájának és indultak haza.


A buszmegállóban Benny megint szólt P-nek, hogy "süni, apa, süni". :)) Hát Sün Samut sikerült az oviban hagyniuk. Na, onnan már nem mentek vissza, P azt mondta Bennynek, hogy majd anya érte megy, nem lesz baja a Samunak. :)))


Mikor hazaértem a munkából, akkor szólt P, hogy ott maradt a süni és mivel tudom, hogy most nagyon ragaszkodik hozzá, így elfutottam érte. Úgyis készültem futni, úgyhogy beiktattam az ovit, elhoztam a Sün Samut és úgy futottam hazafelé a sünivel a kezemben. :)))))


Holnap is P viszi és hozza Bennyt, mert megint fél 1-ig dolgozok, aztán holnap délután P apukája megy fél 6-ra lampiont gyártani a jövő heti Márton napi ünnepségre. Önként jelentkezett, szeret ilyen dolgokkal bíbelődni, úgyhogy idén ő csinálja Bennynek a lampionját. :) Kiváncsi leszek rá, jövő kedden lesz az ünnepség.


Pénteken viszont majd én viszem és én is megyek Bennyért, akkor majd kifaggatom az ovónőket, hogy van e már javulás Bennynél.

1 megjegyzés:

  1. Vicces lehettél Sün Samual a kezedben futva:))))) Na meg Benny cipő nélkül :D

    VálaszTörlés