2011. november 19., szombat

55. nap

 11. hét is kipipálva...


Egyre jobban halad a dolog. :)


Amióta eldöntöttük P-vel, hogy nem szenvedtetjük Bennyt az egész napos ovizással, azóta mintha egy kapcsolót nyomtunk volna meg, Benny aránylag jól elvan az oviban, ott ebédel és egyre jobban mondja, hogy ott akar aludni ebéd után. :))) Érdekes azért ez a kis vacak, nehéz kiigazodni rajta.:)))


Most ott tart a dolog, hogy pénteken reggel nem is nyüszögött már annyira az ovi ellen, igaz, bedobtam a nagy joker ajándékot neki, hogy ma elmegy oviba, ott ebédel, aztán megyek érte és onnan egyből indulunk is haza Magyarországra a Mamihoz, Papihoz, Tantéhoz és dédihez. :)))) Na, látni kellett volna a szemein a csillogást, mennyire menni akart egyből oviba. :)))


Fent az öltözőben is ügyesen átöltözött, igaz, volt egy kisebb alkudozásunk, mert a játékbuszát és a sünit is be akarta vinni a csoportba, de én csak egyet engedtem, így végül a busszal indult befelé. Sírás, cirkusz nélkül bement, aztán hallottam, hogy Mariának előadta, hogy hol a sünije. :)))) erre a jószívű ovónénik "kivételesen" megengedték neki, hogy kettő játékot vigyen be, így mehetett a Süni is... (akkor ki is a főnök? :D :D)


Mikor délre visszamentem érte, Maria hívta ki hozzám és mondta, hogy majd át kell cserélni a ruháit, mert a leveskanalazással még gondjai voltak, de lelkes volt és egész jól sikerült neki. :))))) mindegy, átöltöztettem, aztán már mondogatta is, hogy "Ráci, Ráci, Mami, Papi, Tantee" :)))) nem felejtette el,hogy hova indulunk ebéd után. :)


Állítólag pénteken abszolut nem sírt, ha reggelente sír, az sem tart már sokáig, főleg csak nekem szól, hogy rossz legyen a lelkiismeretem (de már nem az, mert tudom, hogy csak produkció :D ), utána már el-eljátszik, odamerészkedik a gyerekek közé és pénteken állítólag már "beszélgetett" is az egyik kislánnyal, Jasminnal. :))) Ezen jót nevettem, mert elképzeltem a szitut. :D


Enni is eszik egyedül, néha azért bepróbálkozik, hogy valaki etesse, de mikor látja, hogy nem megy, akkor mégis tud egyedül is enni. :) Tud ő, ha AKAR!!!! ;)


Annyit mondott Iris, hogy annyi van még, hogy próbálgatja ott is, hogy ki a főnök, néha nem tetszik neki, ha nem pont úgy alakulnak a dolgok, ahogy ő szeretné, de aztán aránylag elfogadja máshogy is a dolgokat.


Mondtam, hogy jövő héten majd csak kedden jön oviba, mert hétfőn jövünk vissza Magyarországról, kicsit pihenünk egyet itthon. :)))) Volt is nagy öröm, mikor meglátta a Mamit, Papit, Tantét , tegnap beugrottunk a dédihez is, akinél már egyből megy a hűtőhöz és keresi a túró rudit és kismackót. :))) Nem is érdek, ááááá. Hagyja, hogy a dédi agyonpuszilgassa, de közben már kérdezgeti, hogy "kismackó?" :D :D haláli :D


Ma délután Roberta barátnőmékhez megyünk, akinek a kislánya Panna öt nappal idősebb Bennynél, vele már kezdetek óta jól elvannak, aranyosak nagyon. Már várja nagyon, nem is akart aludni menni, hanem rögtön Pannához ment volna, de azért nem úgy van az.... ;) :) Mindennek meg van a maga ideje, úgyhogy négy körül mehet majd "csajozni" :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése