2011. november 14., hétfő

51. nap

 11. hét kezdődik...


Hétvégén gyakoroltuk Bennyvel a kanalazást, egész ügyes volt, az már más kérdés, hogy türelme nincs hozzá, és néha fel-felhúzta magát, ha valamelyik falat nem akart a kanalára rákerülni. :))) Viszont a lényeg, hogy tud ő, HA AKAR!!!! :)


Reggel jókedvűen ébredt, de azért az ágyunkban bepróbálkozott, hogy "ovi?" mondtam neki, hogy mindjárt indulunk. Erre ő: "neeem ovi, zárva!!!!" :)))) De aztán kicsit szontyolodva, de tudomásul vette, hogy az ovi csak szombat, vasárnap van zárva, a többi napokon nyitva van és mennek a gyerekek játszani.


Megint jött Sün Samu is oviba, reggel nagyon hideg volt, -3 fok, az autót kaparni kellett, de tetszett Bennynek a muri (nekem már kevésbé, de sebaj, tél van :( ). Az ovihoz behajtva már mondogatta, hogy ovi, ovi, aztán felfelé megszámoltuk a lépcsőket, épp jött a kis Philipp is anyukájával.


Átöltöztettük a fiúkat és kivettem Benny hátizsákjából egy kis dobozkát, amiben szegfüszeg volt, mert ki volt írva, hogy holnap mindenki vigyen egy darab karácsonyi fűszert, de én már ma beraktam a táskájába, nehogy holnap elfelejtsem. :) Odaadtam Bennynek, hogy vigye be a csoportba Mariának vagy Irisnek. :) Kapott puszit és szó nélkül és sírás nélkül bement a csoportba, egyből Irishez és vitte neki nagy büszkén a szegfüszeget. :))) Én közben még elolvastam az infotáblát az öltözőben, közben hallottam, hogy Benny nagyon nyüszög Maria után...


De nem csak ő, még pár gyerek is Maria után nyüszögött, így csak reméltem, hogy valahol az oviban van és nem beteg vagy ilyesmi...


Délre mentem vissza, nem hallottam sírást, de aztán jött Iris, hogy Benny egy falatot sem evett, ugyanis ma nincs itt a Maria és az ebéd előtt Benny iszonyat nagy hisztit levágott Maria után. :)))) Sajnálkozva mesélte, hogy semmit nem evett Benny stb..., de mondtam neki, hogy néha vannak ilyen napjai, szombaton például az imádott rakott krumpliját sem ette meg, megkóstolni sem volt hajlandó, helyette hiszti volt és ebéd nélkül ment aludni. Talán ezzel kicsit megnyugodott Iris, mondtam, hogy nem baj, ha nem eszik, majd eszik otthon, a lényeg, hogy látja, hogy a többiek ebédelnek és ha tetszik neki az ebéd, akkor majd úgyis megkóstolja. Amúgy ma ilyen levesgyöngyös leves volt (backerbsen, a fene tudja, hogy magyarul mi a pontos neve :D ) és sajtos nokedli (käsespätzle), mondjuk ezeket még itthon nem evett, lehet, hogy azért voltak neki idegenek. :)


Mint kiderült, Maria csak ma volt szabad, úgyhogy remélhetőleg holnap minden újra szép és jó lesz, mert szeretett Maria ovónéni megint ott lesz a csoportban. :))))) Mikor jöttünk el, akkor viszont nagyon integetett Irisnek, volt minden "pápá, tschüssi" , sőt még "bis morgen" (a holnapi viszontlátásra) is, ezen jót mosolyogtam. :)


Hazaérve megevett egy fél banánt és a reggeliről maradt almát, aztán egy alma szeletet meghagyott, de már mondta, hogy "alszik" és indult befelé a szobába. :) Most alszik, délután gyerekorvos időpontunk van, de csak a szokásos kontroll, semmi komoly, de legalább megnézi kicsit a doktornő, mert éjszakánként még mindig néha köhécselget....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése