2011. november 25., péntek

60. nap

 Megint vége egy újabb hétnek. :) És ma nem volt sírás!!!!!


Tegnap délután Gabi barátnőméknél voltunk, az ő kislánya Stella 8 hónappal idősebb Bennynél és születéstől fogva összejárunk, hetente, kéthetente, néha jobb Benny kedve, ha Stellával találkozunk, néha rosszabb. Tegnap aránylag jól érezte magát, nem sírt találkozásnál sem, a ropogtatnivalókat megint megosztották, csak egyszer volt sírás, mikor megint egy játékkal akartak egyszerre játszani, de aztán Benny megnyugodott és játszott mással. :))))


Reggel jókedvűen ébredt, megint jött a szokásos "ovi?" kérdés, de nem ellenkezett annyira, csak annyira rácuppant mostanában a favonatos játékára, hogy egész nap azzal játszana, így nem igazán akar sehova sem elindulni itthonról. :) ma reggel is mindent be kellett vetni, hogy végre elinduljon, végül egy könyv kiséretében, de megindult. :)))


Picit későn értünk az oviba, de még reggeli idő előtt, épp akkor ért oda a legkisebb fiúcska, Max is az anyukájával, Benny egyből mondta a nevét és Max is bevárta Bennyt, úgy mentünk fel. Átöltöztettem benti gatyába, megvártuk, míg Max bemegy és utána indultunk mi is a csoportba, mondtam Bennynek, hogy mutassa meg a könyvét Mariának. Ja, és még este megbeszéltük, hogy még mindig gyűjtheti a matricákat, ha akarja, még kettő hiányzik a naaagy ajándékhoz, de most már kicsit nehezítünk a feladaton, és az a kritérium, hogy ha nem sír az oviban, akkor jön a matrica. :)))) Azt hiszem, hogy megértette, mert este is mondogatta, hogy kukacos vagy lepkés matricát akar és akkor "Benny nem sír a ovi" :D :D


Reggel még az öltözőben azért emlékeztettem erre, így az elején kicsit gyámoltalanul állt az ajtóban, láttam rajta, hogy nem tudja, hogy sírjon e vagy sem, bemenjen e vagy sem, de végül bement és megkereste a Mariát, míg én Irisszel megbeszéltem, hogy jövő csütörtökön jó ötlet e, ha elkísérem én is őket a karácsonyi vásárba, vagy inkább ne. Azt mondta, hogy ők is meg akartak kérni, hogy én vagy valaki a családból mindenképp menjen, ha tud, de örültek, mikor látták, hogy én elsőként feliratkoztam. :))) Mondtam, hogy pont szabadnapos leszek, csak nem voltam teljesen biztos benne, hogy melyik a jobb, ha megyek, vagy ha nem. Azt mondta, hogy mindenképp jó, ha megyek, majd úgy készülünk, hogy ha visszaérve esetleg a Benny nem engedne nagyon el engem, míg ők ebédelnek, akkor aznap hazajöhet velem kivételesen. Hát kiváncsi leszek.... :)))) Még kettő anyuka iratkozott fel eddig, tehát hárman már vagyunk kísérők.


Délre mentem vissza, de egy-két percet késtem, mert dugó volt, rohantam fel a lépcsőn, a gyerekek már lefekvéshez készültek, mindenki már feküdt a matracon. Benéztem a csoportba, és (még most is nevetek, ha rágondolok) látom ám, hogy Benny üldögél az ajtó közelében törökülésben, előtte a Sün Samu és a könyve (menetre készen :D :D) és nézi, ahogy Maria a többieket rendezi a fektetéshez. Felcsillant a szeme, mikor meglátott, kicsit olyan érzésem volt őt látva, mint mikor a filmekben "ott felejtik a gyerekeket", de cuki volt, ahogy egyből rohant és ölelt át mosolyogva. :))))


Az öltözőben aztán mutatta a faliújságot, ahol a Mikulásról voltak fotók, kiplakátolták a verseket, énekeket, amiket most tanulnak, várva a mikulást. :))) egyre több dolgot mutat, mesél, énekel már ezekből a versikékből, szerintem csinálhatja ő is velük, ahogy Maria is utána elmesélte, és kicsit énekelt a dalból, Benny egyből kommentálta is. :)


Ebédet nem evett semmit ma, amin nem is csodálkozok, már reggel mondtam P-nek, hogy meg lennék lepve, ha a mai menüből bekajálna, mert grizgaluska leves volt és zöldséges rakottas akármi kenyérrel, hát ebből én sem ennék sokat. :)))) Mondtam is Mariának, hogy nem lepett meg ez a hír, de majd eszik délután akkor többet. Ma nem sírt semmit, a cumi sem kellett neki!!!!, és ráadásul ma a Mikulás is benézett az oviba, míg a gyerekek a reggelihez készülődtek, mert a hátizsákokhoz csokikat készített oda, volt nagy öröm. :))))


Utána kekszeket gyártottak, mézeskalácsot, Benny is segített kiszúrni őket állítólag és nassolgatott is, repetázott is. :D :D Ezt mondjuk könnyen el tudom képzelni róla. :)))


Úgyhogy ha majd most felkel, akkor kap egy újabb matricát, mert az ilyen napokért természetesen jáááár a dícséret és matrica. Állítólag kettő csokit is kapott az oviban is, kiemelve, hogy ma naggggyon ügyes volt. Azért abban reménykedek, hogy nem a csoki miatt szokja majd meg az ovit, hanem inkább a matricáért. :)))))


Ma beszereztem apróságokat az adventi díszhez, vettem a hoferben egy fenyőfa alakú textil adventi kalendáriumot, kis zsákocskák vannak beszámozva 24-ig, azokba fogok kis kincseket , apróságokat elrejteni Bennynek. Van közte csokieuro, kindertojás, másféle tojás kis játékkal, egy gumilabda, bio mikulásos csoki, de csak picikék, amiket egy-egy ebéd vagy vacsora után majd megehet. :) Kiváncsi leszek, hogy érteni fogja e már a karácsonyi készülődést, adventi időszakot, de talán az oviban is egyre többet hallja, ma is megyünk a karácsonyi vásárba ide a szomszédba, úgyhogy szerintem már kezdi érteni, hogy mi is a karácsony, mikulás stb... :)


Hétfőn pedig újra ovi, és remélem, hogy egyre kevesebb sírást tartogatnak majd a napok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése