2011. november 3., csütörtök

44. nap

 Nem sok újdonsággal...


Reggel megint P vitte Bennyt oviba, most nem felejtették el a cipőt, de azért az esőgatyából kettőt is vitt vissza P, nem vette észre, hogy Benny hátizsákjában van az ovis gatya, elvitte az itthonit is, de nem baj. :) ennyi belefér.. :D


Busszal mentek, semmi gond nem volt odafelé, ment a Süni is, az ajtóban megint volt kis sírás, de P szerint annyira vészes nem volt...


Már nem is kérdezte, egyből 11-re ment vissza (én azért mindig kérdezem, hátha egyszer más időpontot mondanak :D ), megint kint voltak az udvaron, Benny Mariával játszott állítólag, örült P-nek, aztán jöttek is haza.


P nem egy beszédes apuka, úgyhogy sokat nem tudtam meg a mai napról, szerintem nem is kérdezi az ovónőket, de majd holnap én bepótolom. :)))


Amit mindenképp mondok holnap nekik, hogy jövő szerdán nincs más választásunk (lehetne, ha nagyon akarjuk, de nem akarom nagyon :D ), Bennyvel meg kell próbálnunk az ovis ebédelést, mert legkorábban 3/4 12-re fogok tudni érte menni, így is fél órát már elkértem abból a napból a munkahelyemen. Valamikor meg kell próbálni, ha megint nem megy, utána megint pár hétig meg tudjuk oldani , hogy 11-fél 12-kor elhozzuk Bennyt, szóval sztem ennek bele kell férnie. Aztán majd meglátjuk, hogy Benny hogy reagál a változásra.


Ma este Opa lámpást barkácsol az oviban a jövő heti Márton napi ünnepélyre, kiváncsi leszek, hogy milyen élményei lesznek a szülői estről. :)))) Biztos szép lámpása lesz Bennynek, már nagyon izgult Opa és Oma is a mai nagy esemény előtt. :))) Hát még jövő héten hogy fognak izgulni, mikor a kis mini csoportosok vonulnak majd a kis lámpásaikkal..... azért Bennyre kiváncsi leszek, bár ha vele leszek a sorban, akkor talán nem lesz gond. :))))


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése