2012. január 12., csütörtök

84. nap

 Egy újabb nagy változás történt tegnap! :)

Az oviról ma nem sok mindent tudok írni, mert nem jött ki egyik ovónéni sem, mikor délben mentem Bennyért, de reggel az első kérdése az volt, mikor bementem hozzá, hogy megyünk e az oviba. :) Odafelé megint kereste a szivárványt, és persze Bogyót és Babócát ,jót nevettem rajta, ahogy "beszélgettünk" egymással:

Benny: Anya, hol lehet a Bogyó és Babóca?

Én: ők is mentek oviba, ahogy TE is, emlékszel, a könyvben olvastuk, hogy ők is járnak oviba és milyen sok játék van ott stb. :)

Benny: ááá, értem. Iggggen.

Pár másodperc csend (gondolom feldolgozta a hallottakat... :) ) ,erre megint megszólal:

Anya, és hol lehet a Gömbi? :))))) (kis bogárka a Bogyó és babóca könyvben)

Én: hát ő is az oviban van a többiekkel és még Vendel is, a szarvasbogár is. :)))))

Ezzel a beszélgetés befejezve. :)

Oviba érve is gyorsan átöltözött és ment befelé ügyesen a csoportba, ma Jasminnak volt a szülinapja, készültek éppen elő a reggelihez, készültek a szendvicsek. :)

Benny szerint megint voltak sétálni, bár szerintem csak az udvaron, de aztán ki tudja. :) majd holnap megkérdezem.

Itthon egész hamar elaludt, de sajnos egy óra után sírva ébredt, mert pont az ő szobájával szomszédos falon fúrtak, és iszonyat hangos volt, még nekem is rossz volt hallanom. :((( Átvittem a mi ágyunkba, hátha a legtávolabbi helyen majd visszaalszik, de már nem sikerült neki, így már játszik. :(

Ami pedig a nagy változást jelenti, és ezt le kell ide dokumentálnom, hogy Benny tegnap óta rács nélkül alszik. :))))) Tudom, hogy már sok gyerkőc az ő korában így alszik, de mi eddig nem vettük le, mivel láthatólag nem érdekelte, nem akart kimászni belőle, kényelmes kispasi volt. :) Ha rajta múlna, szerintem még 5 évesen is úgy aludna, de karácsonykor már mondtam P-nek, hogy ha visszaérünk Magyarországról, akkor én leveszem a rácsot, szokja csak a "kisfiúsodást". :D :D

Nagyon fel volt dobódva, miközben szedtem szét az ágyát, utána egyből belefeküdt és tetszett neki nagyon, jó nagyokat kacarászott, aranyos volt. A járókába készült matracot egyenlőre ott hagytuk az ágyánál, hátha éjjel még néha legurulna, ne essen keményre. :))) De az első éjszaka nagyon jól sikerült, este 11-kor belestem hozzá, lent kuporodott az ágy aljában, de jó helye volt. :) Reggel is ott feküdt az ágyában, mikor bementem hozzá és most ebéd után is egyből feküdt bele és akkor sem szaladt ki, mikor ez a nagy fúrás felijesztette. :) Mondjuk éjszaka még hálózsákkal alszik, az egy picit megnehezíti a "szökését", de szerintem amúgy sem lenne gond vele, mert már megszokta, hogy amikor hív minket reggel, akkor úgyis megyünk. :)

Tegnap lefotóztam, ahogy egyből birtokba vette az "új " ágyát :)))

Néha olyan fura, hogy már ilyen nagyfiú, néha pedig már nagyon jó, mikor babakocsi nélkül átsétálunk a boltba, közben beszélgetünk, kérdezek, válaszol, beszélget másokkal is stb... :) Tetszik ez az időszak nagyon, vannak nehezebb pillanatok is vele, de bőven elfelejtem ezeket, mikor este valami vicceset mond, megnevettet, odabújik hozzám stb. :)

1 megjegyzés:

  1. Mi "kaput" vágtunk a kiságyban és még most is azon járkál Mesi. Az öcsikéjének még nem mertünk. Megnézem én is a Bogyókát, mert elfogytak a jó filmek. Jó, hogy említetted!

    VálaszTörlés