2012. január 5., csütörtök

Különkiadás

 Tante Beja mesél ma. :))))


A tesóm feldobott egy jó ötletet a napokban, hogy mi lenne, ha ő írna most a blogba egy bejegyzést és leírná, hogy hogyan töltötték együtt Bennyvel a szilvesztert. :) Az ötet szerintem szuper, nézzük az év búcsúztatását az ő szemszögéből. ;) 




Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4




"Az elmúlt év szilvesztere nekem máshogy alakult mint a legtöbb fiatalnak. Mivel Benny szülei Szilveszter napján dolgoztak, ezért úgy alakult, hogy én, azaz a Tante lesz Bennyvel miután felkel egészen este 21:30ig, ami azt jelenti, hogy a fürdetésnél is egyedül leszek vele.




Erre két és fél év alatt sosem került sor, mert bár fürdettem sokszor, de mindig volt valaki ott, nem csak én voltam egyedül, így vicces volt látni a kicsit izguló fejeket, ahogy elmentek dolgozni:)).


Mikor Benny felkelt körbe kérdezte, hogy „Hol lehet anya?” Mondtam dolgozik:))) „Taaante hol lehet az aaapa?” Ő is dolgozik. Aztán innentől kezdve kezdődött a mulatság :).


Már egész nap ment a petárdázás, tűzijátékozás, de neki ez meg se kottyant. Sokszor olyan nagyot szólt, de én jobban megijedtem mint ő. Ő mindig csak rám nézett, mondta hogy „Bummm” és ment tovább a játék:)))


Most Benny abban a korszakban van, hogy amikor olyan kedve van, én nem nyúlhatok semmihez, semmi játékához. Ezt persze megint elkezdte, ilyenkor mondja, hogy „Taaannnteeee neeeeem” :))), de aztán rájön, hamar hogy akkor nem tudok vele játszani. Korábban kitaláltam neki egy izgi játékot az imádott favasútján, amit a Jézuska hozott, mert jó kisfúúúú volt (ugye aaanya? ;), amit azután egyfolytában velem játszott volna, nagyon vicces volt, de én sajna órákig nem tudok ott görnyedni és vonatozni, ezért próbáltam most is egy idő után elterelni róla a figyelmét… sikerrel;). Meguzsonnáztunk finom joghurtokat, olvastam neki vagy egy órán keresztül mesekönyveket, amit nagyon élvezett:). Főleg érdekes volt, hogy általában olyanokat hozott, ami az Oviról szólt, például az Anna Peti esetében is és a Bogyó és Babócánál is.:))). Azután elkezdtünk bohóckodni, ami nagy erősségünk, ha mi együtt vagyunk, tudja ő is, hogy a Tanteeeee-val mindent lehet:))). Beállítottuk a fényképezőt és képeket készítettünk….ami vicces volt, ahogy alul láthatjátok, hogy ő egy idő után azt játszotta, hogy mindig becsukta a szemét, amikor éppen készült a fénykép :)))))) Huncutkodik már ez a fiúcska nagyon :))).


Végül fürdés előtt egy óra mesenézés volt, természetesen az elmaradhatatlan SAM oltotta a tűzet sebesen:))).


A fürdés makacskodással indult, de aztán hamar a kádban találta magát a huncut fiú, ahonnan aztán persze kiszedni nem tudtam :)))) Végül egy kis csellel hipp-hopp ki kikerült, és végigvittük az alvás előtti szeánszot, kezdődve a krémezéssel, pelus, pizsi, tejci sorrenddel, majd énekeltünk egyet kettőt és ágyba dugtam a kis haramiát :). Nem sokáig hallottam a hangját hamar elaludt, és végigaludta az egész éjszakát, végigaludta az éjféli tűzijátékokat, amik olyan hangosan dördültek a közelben, hogy azt hittem kiugrik a szívem :)))))


Még jó hogy ilyen jó alvókája van ezt valószínűleg az apukájától örökölte:))).


Nagyon jól éreztem magamat az unokaöcsémmel, és neeeeeeem nem ment el a kedvem a saját gyerektől, minden korszaknak meg van a maga nehézsége ÉS szépsége ;)."


Beszéljenek hát a képek a délutánunkról:

















Ahogy a képekből is látszik, nagy az összhang kettőjük között, még ha néha Benny semmit nem enged Tanténak, attól még imádja és lesi, hogy vajon mit csinál a kedvenc Tantéja. :)))))



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=zAhxJO0TYHY&w=560&h=315]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése