2012. január 23., hétfő

91. nap

Újabb ottalvásos hét kezdődött...

Tegnapelőtt és tegnap délutánonként dolgoztam, P szülei voltak Bennyvel, imádják egymást. :) Viszont vasárnap hajnalban egyszer nagyon felsírt, állítólag már szombat este is, miután lerakták P szülei, egyszer felsírt. Hajnalban átmentem hozzá, megnyugtattam, és már akkor éreztem, hogy meleg a homloka, de reménykedtem, hogy csak valahova befúrhatta a fejét és melege lett, ahogy aludt.

Sajnos nem így lett, vasárnap reggel is meleg volt, mikor felébredt, egyből lázmérés, 37,8... na, egyből hívtam P apukáját, hogy mégse jöjjön 9-re, ahogy tervezve volt, mert Benny lázas, ma nem kellene inkább kivinni, hanem majd ebédre átviszem autóval és délután is benti programot tervezzenek. Picit köhögött is és kezdett taknyosodni, így nem rizikóztunk, maradt itthon. Fél 12-re átvittem P szüleihez, le sem tojta a fejem, intett egyet és már ment is játszani Opával, én pedig mehettem dolgozni. :))) amúgy jókedve volt, tehát nem volt bágyadt a láz ellenére sem.

Állítólag jól ebédelt is, rántott husi volt krumplival és desszertnek csokipuding, mindent bevágott, tehát a torka sem fájhat. :)

Délután átjöttek hozzánk autóval (ott hagytam az autósülést), nagy sikere volt, hogy Opa autójával utazhatott. :))) Játékdélutánt tartottak, volt gyurmázás, vonatozás, autózás. Este nem volt már láza, és éjjel is jól aludt.

Olyan jól, hogy reggel visszaaludtam a vekker csörgése után és 8-kor riadtam fel, Benny még nem jelentkezett addig. :)))) Kis kapkodás után indultunk az oviba, de nem volt ellenére, már várta.

Szó nélkül bement, pedig könyvet is elfelejtettünk vinni, csak Sün Samu jött. :))) Ki volt rakva egy papír, hogy jövő kedden reggel mennek az ovisok a közeli játszóparkba, 5 kísérőt szeretnének, aki menne velük. Mivel én dolgozok, felhívtam P apukáját, hogy érdekli e a dolog, aki egyből ugrott is a kérésre, szívesen elmegy a gyerkőcökkel. :)))) Úgyhogy ez is le lett szervezve. :)

Ebédre ma valamilyen leves volt és lasagne, állítólag evett belőle ügyesen. Aludni már nem annyira, kemény 15-20 percet aludt Iris elmondása alapján. :( Pedig azt hittem, hogy ma majd fog aludni, hogy picit náthás, de ezek szerint reggel kialudta magát, hogy 8-kor kelt. :) Majd holnap kiváncsi leszek, ha időben felkelünk, akkor alszik e ott ebéd után....

Nagyon sokat beszél itthon is Irisről, Mariáról, az ikerlányokról, pár fiú ovistársáról is, mikor játszik az autóival és fülelni kezdek, sokszor emlegeti őket, hogy ők is ülnek a buszon stb.. Egyre több mindent beszél, néha nevetünk rajta, mert vannak szavak, amiket nem tud még kimondani, de próbálkozik. :)

Most nagy kedvence a krumplipüré és a husi, ha tehetné, mindig ezt enné. :)))) eddig bajor kiflit evett szinte minden nap egyet, most átállt a sajtos kiflire, már akár ő is ki tudja kérni a Billában a kenyeres pultnál. :) A múltkor mondjuk kért bajor kiflit, bajor perecet és sajtos kiflit. :)))) Attól nem kell félnünk, hogy éhen hal, mert imád enni. Sőt, amin meglepődtem, hogy a múltkor lekváros kenyeret reggeliztem, ide ült mellém, kért egy falatot, majd kettőt, majd hármat , végül neki is kellett kennem egy szelet kenyeret lekvárral, amit be is nyomott. :)) Pedig eddig nem szerette a lekvárt. :) Almát minden nap eszik, egyet feldarabolok neki reggelire mindig, általában üresen jön vissza a dobozkája, megeszi mindet. Néha még egyet délután is megeszik, nem tudja megunni szerencsére. :) Nagy kedvence még a paprika, van, hogy azt kér reggelire, megeszi a kenyeret, a sonkát, sajtot benne hagyja a dobozában, de a paprika mind egy szemig elfogy a kenyérrel együtt. :)))) Régen pedig imádta a sajtokat, még a büdöseket is úgy ette, mint más a kenyeret, de most valahogy megunhatta vagy nem tudom, de nem kér. :) inkább paprika és kenyér. :))))))