2012. január 17., kedd

87. nap

 Benny az oviban aludt!!!!!!


Ma nagy nap volt, Benny 86 nap ovizás után ebéd után az oviban aludt! :)


Mivel már mondogatta néha, hogy ő ott alszik, így ugye megbeszéltük Irisszel és Mariával , hogy mától ott alszik Benny. Úgy voltam vele, hogy ha megy, megy, ha mégsem, akkor sincs nagy tragédia, akkor majd ezután is elhozzuk délben. Tegnap még az is leesett, hogy tulajdonképpen nekünk kényelmesebb, ha itthon alszik, mert akkor fél 1-1től alszik fél 3-3ig, el tudok menni nyugodtan délután dolgozni, kicserélődünk közben P anyukájával, de így mindig 2 körül érte kell menni... na mindegy, majd erre is kialakul egy rendszerünk. :)))


Ma éjjel közben pici hó is esett, így reggel kicsit nehezen tudtam megsaccolni, hogy milyen a hóhelyzet, úgyhogy busszal vittem Bennyt oviba. Mint kiderült, kár volt aggódnom, mert az utak járhatóak voltak, úgyhogy érte már autóval mentem. :)


Odafele reggel megint beszélgettünk róla, hogy ma már ott alszik az oviban és mikor felkel, addigra én újra ott leszek és jövünk haza. :) úgy tűnt, hogy megértette...


Kicsit fura volt a délelőttöm, időmilliomosnak éreztem magam, pedig csak két órával lett több időm, de nehezen találtam a helyem, bevallom, hiányzott ez a kis kópé. :))) Negyed kettőtől már lestem az órát, hogy mikor indulhatok érte és kb. 10 perccel kettő előtt már ott voltam az oviban. :)))) Rajtam kívül még 3 gyerkőc anyukája jött oda 2-re. Még a lépcsőn felfelé találkoztam Mariával, aki a gyerekeknek az uzsit készítette össze, gyorsan rá is kérdeztem, hogy milyen volt a napja Bennynek. :)


Állítólag délelőtt jól elvolt, voltak kint is, építettek hóembert, tiszta mocsok lett a ruhája. :D :D Ebédnél is egész jól elvolt, de utána már mondogatta, hogy ő megy haza ebéd után, mert megy érte az anyukája. :))) Maria pedig mondta, hogy nem, ma már ott alszik, mert mindig ott akart aludni, így mától már ott kell aludnia. Na, erre sírásba tört ki, hogy ő nem akar ott aludni és haza akar menni stb.., akkor mondta neki Maria, hogy aludhat a Katie és Sophie mellett és kapott cumit. Utána állítólag bealudt. :))))


2-kor majdnem elsőként ő jött ki, kicsit gyűrött volt még az arca + piros, látszik, hogy akkor ébredt, de mosolygott nagyon! :))) Kezében fogta a sünit, a könyvét és még a benti cipőjét is, mert azt ugye leveszik alváskor. Nagyon cuki volt és mikor kérdeztem, hogy jó volt e ott aludni, akkor azt mondta, hogy igen. :)))) és hogy holnap is ott alszik... hát meglátjuk, hogy lesz e sírás. :) De szerintem nagyon ügyes volt a mai nappal, az a pici sírás totál érhető, hiszen megint egy nagyobb változás történt a megszokott kis menetrendjében. :) Nem lesz gond itt, én úgy érzem. :)

2 megjegyzés: