2012. január 18., szerda

87. nap

 Kis bibivel...


A tegnapi ott alvós nap után ma már Benny nem is kérdezett semmit, egyértelmű volt neki is, hogy alvás után megyek érte.


Reggel megint sícuccban vittem, hátha kimennek, de délelőttre enyhült az idő, elolvadt a hó és maradt a nagy sár mindenhol, így nem mentek ki.


Ügyesen bement, ezzel már nincs gond.


Viszont mikor 2-re mentem érte vissza, láttam, hogy még gatya nélkül ment pelust cserélni, aztán lassan jött kifelé és Iris megjegyezte, hogy ma semmit nem aludt Benny. Na, akkor már sejtettem, hogy hosszú lesz a délutánunk. :) Állítólag feküdt a matracon, de nem aludt, csendben játszott. Ennek nem örültem, mert az elmúlt 2,5 évben még nem igen volt ilyen, hogy nem aludt. Néha szórakozott, hogy letettük és még egy óra után is magyarázott, hogy ő nem alszik, de akkor is kidőlt fél 2 körül és aludt legalább egy órát...


Mindegy, eljöttünk haza, útközben próbáltam kicsit kérdezgetni, hogy mi volt az oviban és miért nem aludt. Ő aztán azt "mesélte", hogy nem kapott cumit alváshoz... ami viszont okozhatta azt, hogy ne aludjon, mert még cumival szokott aludni. Még ha nem is álmos, addig cumizik és simizi a haját közben, hogy elalszik. :) Tegnap kapott, mert sírt, akkor még szoktak neki adni néha, hogy megnyugodjon vele. De lehet, hogy nem tudták, hogy ő cumival alszik, mert ezt nem mondtam. Viszont nem biztos, hogy tényleg nem kapott, mert néha szokott lódítani, pl. sokszor mondja, hogy krumpli és husi volt az ebéd, pedig nem is. :))))) Szóval holnap majd rákérdezek az ovónénikre, hogy volt e cumija és ha nem, akkor szólok, hogy azt mindig adják neki alváshoz még.


Ha pedig a héten még nem fog aludni, akkor maradunk továbbra is abban, hogy délig lesz, mert kell még neki az alvás, és itthon mindig legalább két órát alszik. Még szüksége van rá.


Mert hazaérve még kihasználtuk, hogy szépen sütött a nap, gondoltam tegyünk egy tókört, sétáljuk körbe, de már a felénél nagyon nyűgös lett, semmi nem tetszett neki, már a végén az sem, ha azt csináltam volna, amit kért. :) Szóval már ő sem tudta, hogy mit akar, de nyüszögött, sírdogált sokat. :( Máskor pedig kis vigyorgós, jókedvű, tehát nem tesz neki jót, ha nem alszik ebéd után.


Kiváncsi leszek a holnapra, én persze továbbra sem akarom feladni, persze P már ma mondta, hogy ezentúl nem fog ott aludni Benny, hanem továbbra is hozzuk el délben... Én még mindig bízok Bennyben, hogy ez menni fog neki.


Holnap újra próbálkozunk és pénteken, aztán meglátjuk.

1 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy a cumi volt a baj. Tudom, fiam is nagy cumibajnok volt. :)) Aztán szépen leszokott az oviban róla, mert csak neki volt. És úgy 2 hét alatt letette, mert ugye a többieknek sincs. (Otthon kellett ám.) Mint tudjuk a "falkaszellem"-et követni fogja majd Benny is. Ne hagyd magad férj által befolyásolni, hagyjátok ott aludni Bennyt. Lásd, az első alvásos napot is simán vitte. Drukkolok! :)

    VálaszTörlés