2012. január 25., szerda

93. nap

 Egy óra alvással!!!! :)))


Reggelre már egy fokkal jobban lett Benny, P hívott 8-kor, hogy nincs láza sem, keveset köhög, jókedvű, így abban maradtunk, hogy akkor menjenenek oviba, én pedig majd 2-kor megyek érte.


Szeret P-vel oviba menni, mert akkor mindig buszoznak pár megállót, velem kocsival szokott menni, így kicsit változatosabb, ha apukájával mehet reggel, ami azért elég ritka, mivel nem sokszor jön ki a délelőttös műszakom hétköznapra.


Állítólag gond nélkül besétált megint Benny a csoportba, ügyes volt.


2-re értem oda, épp ébredeztek a gyerkőcök, de Bennyt még nem láttam. :) Aztán Iris kihozta az egyik kislányt az anyukájához, közben megkérdeztem, hogy aludt e ma Benny, mire a válasz "igen" volt. :) Máskor azért hozzá szokta tenni, ha csak rövidet aludt, hogy csak pár percet vagy húsz percet, de most nem mondta. :)


Egyszer csak felbukkant a kis gyűrött fejű kicsikém, hozta a kezében a benti cipőit és a Sün Samut, a kis barátnője, Katie pedig hozta Benny könyvét nekem, aranyosak voltak. :)))) Benny vigyorgott nagyon, bohóckodott egyből.


Mesélte, hogy finomat ebédelt, marhapörkölt volt nokedlivel, mint lent kiderült, bár ő nekem tésztát mesélt. :))))


A köhögése már tényleg jobb egy fokkal, az orra sem folyik már olyan erősen, úgyhogy talán már megússzuk komolyabb dolog nélkül ezt a betegséget.


Holnap is P viszi reggel Bennyt, én megyek érte, kiváncsi leszek,hogy megint fog e ilyen ügyesen aludni. :) Lassan csak belátja, hogy jó dolog az oviban alvás... :) Egyébként már nem hisztizik az oviban állítólag, nagyon ügyesen beilleszkedett , apró "bogarai" vannak, de ez már nem vészes. :) Hosszú idő volt, de megérte kitartani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése