2012. január 24., kedd

92. nap

 Betegesen... :(


Sajnos nem sikerült visszaszorítani a kezdődő betegséget Bennynél, estére már megint hőemelkedése lett, köhög, taknyos. :(((


De mivel reggel megint nem volt láza és jókedvű volt, így elvittem oviba, nem is tiltakozott ellene, most már könyvet sem viszünk, egyedül Sün Samu kíséri Bennyt az oviba. :)


Ügyesen bemegy, semmi gond nincs, elköszön, kapunk puszit, legtöbbször ő nyitja az ajtót és besétál. Hát ezt is megértük... :)))))


2-re mentem vissza, de állítólag megint nem aludt sokat, de valamennyit azért aludt... vajon egyszer fog aludni egy huzamban???? Amúgy arra gondolok még, hogy még nem teljesen fáradt. Mert reggel fél 8 és 8 között kel, az oviban pedig fél 12-kor van ebéd, aztán délben pontban alvás. Míg elhoztam délben, akkor is legalább 3/4 1 volt, mire ágyba került, minimum 1 óra volt, mire elaludt... tehát mégiscsak egy órával később ugye. És volt, hogy akkor is még fél 2-háromnegyed 2-ig dumált itthon, mire bealudt. Szóval nem lehet annyira elfáradva, hogy délben el is aludjon a többiekkel. :(((  Na mindegy, még várunk, hátha.... talán, ha majd kijárnak többet a friss levegőre, akkor jobban lefárad.


2-kor, mikor érte mentem nem tűnt lázasnak, így most taktikát váltottam és nem jöttünk haza egyből, mert ha ezt tesszük, akkor már nem lehet kirobbantani a játékai közül semerre sem. :) Most először mentünk kicsit csavarogni, aztán negyed 5-kor értünk haza. :)


A közeli bevásárlóközpontba mentünk, már fogyóban volt a himalája só itthon, azt vettünk a bioboltban + nézelődtünk, bohóckodtunk. Benny kapott egy sütit, én egy kávét a starbucksban, nagyon jól viselkedett, és már hetek óta babakocsi nélkül járunk mindenhova. Lassan elpakoljuk szerintem!!!!!


Bementünk még a C&A-ban, Benny próbálgatta a farsangi kalapokat, nagyon tetszett neki mindegyik. Alig tudtam a végén kicsalni onnan, teljesen rákattant egy rendőrségi sisakra. :D :D


Hazaérve viszont melegnek éreztem a fejét, megmértem a lázát és 38,3. :(((( pedig totál jókedvű volt, futkározott, jött-ment, huncutkodott, semmi jele nem volt, hogy belázasodott volna. :((( Gyorsan adtam neki lázcsillapítót, este majd meglátjuk, hogy mennyire ment le.


Mondtam P-nek, hogy ha reggel láza lesz, ne vigye el az oviba, mert én délelőttös leszek, utána délután elviszem akkor a gyerekorvoshoz, hogy nézzen rá. :( Egyre csúnyábban köhög sajnos, úgyhogy ez nem két napig fog tartani, már most látom. :(


De remélem, hogy hamar rendbejön!! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése