2012. január 30., hétfő

96.-97.nap

 Betegség miatt elmarad. :(


Sajnos nem lett jobban Benny, nem segített az a pénteki nap, már estefelé mondogatta, hogy fáj a füle és szombat reggel 6-kor (ami nála nagyon ritka!!!) sírva ébredt és a fülét fájlalta. Fél 8-kor már az ügyeleten voltam vele, szerencsére nem voltak sokan, bár így is egy óra volt, mire sorra kerültünk.


Aranyos doktornéni volt (kisvakondos polóban, úgyhogy Bennynél egyből bevágódott :D ), megvizsgálta és megállapította, hogy a füle elég piros, adott rá antibiotikumot, orrcseppet és lázcsillapítót is.


Megreggeliztünk a kórházban, utána a gyógyszertárban kiváltottuk a felírt gyógyszereket és jöttünk haza. A hétvégét itthon töltötte Benny, nekem dolgoznom kellett, de szombaton P , vasárnap pedig P szülei vigyáztak rá. Ma már egy fokkal jobban van, tegnap óta nincs láza, de inkább nem vittük oviba és holnap sem visszük, mert holnap mr 8-ra ott kellene lennie (máskor akörül kel) és az ovisok mennek egy játszóházba, de tömegközlekedve, ami azt jelenti, hogy majdnem többet utaznak, mint amennyi időt a játszóházban töltenek, így nem találtuk sok értelmét annak, hogy még köhögősen menjen. Opa ment volna kísérőnek, de így ő lesz majd itthon Bennyvel, ha P elmegy dolgozni, mert én is délelőttös leszek. Úgyhogy szóltam az oviba, ahol Iris nem volt elragadtatva, de engem ez most hidegen hagy valahogy.


Először legyen jobban Benny, aztán majd mehet újra oviba. Szerintem csütörtök lesz belőle, de majd meglátjuk.


Az orrcsepp beadással eddig eléggé harcolnom kellett vele, érdekes módon tegnap P apukájának egyből hagyta, reggel nekem megint nem, de most ebéd után valami megszállhatta, mert szó nélkül jött az ágyra, odafeküdt és be tudtam neki csöpögtetni. Talán végre megértette, hogy csak neki akarok jobbat. (bár én is utáltam mindig is az orrcseppet, tehát totál megértem szegényt :( )


Most durmol még, délután mennünk kellene kontrollra fül-orr-gégészhez, majd 2-kor odacsörgök, hogy beférünk e még ma, jó lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése