2012. február 1., szerda

98. nap

 Még ma sem volt ovizás, de holnap megyünk!

Tegnap délután voltunk Bennyvel fül-orr-gégésznél, aki még picit pirosnak látta a fülét, de azt mondta, hogy ettől már mehet oviba, ez nem fertőz. Mivel ma még háromszor be kellett venni az antibiotikumot, ezért inkább még itthon maradt Benny, de holnap indul az ovi újra. Már jó is lesz, mert szegénykém unta már a bezártságot, az itthonlétet, már a játékai is unalmasak lettek egy idő után. Kiváncsi leszek, hogy gond nélkül megy e be holnap reggel.

Az elmúlt napokban azért sokat bohóckodtunk itthon, szerencsére a kedve végig jó volt, néha már túl jó. :)))))

Kicsinyítettem pár aktuális képet a kis haramiáról, a múltkor a közeli bevásárlóközpontban jártunk és már aktuálisak a farsangi maskarák, Bennynek nagyon tetszettek, nem győzte próbálgatni a kalapokat. :D :D

:))) Kis Mókamiki!

És még azt akartam ide feljegyezni, hogy ugye pár hete leszedtem Benny ágyáról a rácsot, már igazi kisfiús ágya van, rács nélküli. :)))) Nagyon tetszik neki a dolog, de azért én még odakészítem a járókájába csináltatott matracot, hogy ha gurulna, akkor ne a földre essen, hanem puhára. :)))) Az elején úgy tűnt, hogy ügyesen fent marad az ágyon, de néha éjszaka volt, hogy félig kilógott az ágyból. :))) Éjszaka még hálózsákban alszik, így vándorolni akkor nehezebb neki, ha reggel felkel, akkor az ágyban fekszik és onnan hivogat minket, hogy menjünk be. :))))

Délután pedig csak a takarójával takarom be, így kijöhetne, ha szeretne, de eddig nem igen tette, akkor is inkább behívott minket, ha felébredt, de sosem jött ki. :) Egészen múlt hétig, mikor P szülei jöttek délután, én mentem dolgozni. Felébredt és szerintem hallotta, hogy beszélgetünk. Csak azt lehetett hallani, hogy matat a szobájában, és mintha közeledne az ajtóhoz. :))) Közben néha nyögött piciket, amiből nem volt nehéz kitalálnunk kintről, hogy ő bizony kakil is közben. :) Már nagyon nevettünk. Ekkor óvatosan kiszólt bentről, hogy "oma???" "anya???" :))) Mondtam neki, hogy kijöhet nyugodtan, kiszaladt, egyből P anyukájához, aztán apukájához és büszkén bejelentette, hogy "Benny kakilt". :))))) Jót nevettünk rajta.

Azóta tegnap és ma is mikor felébredt ebéd után, halkan az ajtóhoz osont és óvatosan kiszólogatott, hogy "anya???" :) De nem jön ki addig, míg nem szólunk neki, hogy jöjjön ki nyugodtan. :))) Nagyon cuki.

Egyik reggel pedig mentem be, mikor már felébredt és ez a kép fogadott:

Szerintem kipottyant éjjel az ágyából, de nem volt probléma, aludt tovább a matracon. :)))) Levitte a takaróját és az alvós barátait. :))))

2 megjegyzés:

  1. Most látom hogy az utolsó képen a Taptus van a feje alatt?? ;)

    VálaszTörlés
  2. Kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a farsangon Benny?

    VálaszTörlés