2012. február 23., csütörtök

Hízelgős

Ezt még kifelejtettem az előző bejegyzésből....

Délután egyszer leszidtuk P-vel Bennyt, mert nagyon hisztizett, akaratoskodott, és mondtuk neki, hogy nem örülünk neki, ha ő ilyen.

Erre jött-ment, rámnézett, P-re nézett, aztán kérdezgette, hogy "anya szomorú?" , "apa szomorú?", mondtuk, hogy igen, mert a Benny rossz volt, Erre ő, hogy "nem, Benny lieb", azaz Benny kedves. :)))))

Ültem az asztalnál, de igyekeztem nem ránézni (és nem elröhögni magam), erre ő felmászott az ölembe, átkarolta a nyakam, én néztem rá, hogy mi következik, erre kinyitotta a száját és akkora nyálas csókot kaptam a számra, hogy ihajjjjjj..... :D :D :D Kérdeztem, hogy ez most mi volt? :) Erre a válasz, hogy "Benny szereti a anyát". :))))

Utána még kaptam pár nyálas puszit és persze már nem bírtam ki röhögés nélkül.... :))))) nagy rafkós egy manus már most, mi lesz majd később? :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése