2012. február 2., csütörtök

99. nap

 Ùjra az ovi frontján. :))))


Ma reggel újra indultunk az oviba, nem kellett sokat noszogatni Bennyt, szerintem már várta, hogy újra mehessen. Idöben felébredt, még játszott kicsit, aztán fél 9 elött nem sokkal indultunk is.


Iszonyat hideg volt reggel (-14 fok!!!),képzeljétek, Bennynek megfagyott a kabátja, én ilyennel még nem találkoztam. Szabályosan ropogósra keményedett, fura volt megfognom, ahogy raktam be a kocsiba!!! Ès holnap még hidegebb lesz.... fúj!!!!!


Semmi nyafogás nem volt, ügyesen bement reggel a csoportba, egyböl Mariahoz és büszkén mesélte, hogy már nem beteg. :))))


2-re mentem vissza, elsönek jött ki a csoportból, állitolag kicsit aludt... hogy ez pontosan mennyi idö lehet, nem tudom, elég szükszavúak e téren az ovónénik és Benny sem mindig mondja meg pontosan, mert még nem teljesen érti szerintem. Mint ahogy sokszor van "csirkehusi és krumplipüré" is ebédre, ami szintén nem igaz. :D


Nem nagyon akart velem hazajönni, bohóckodott az öltözöben, aztán kimondtam a varázsszót: "siessünk, mert jön Oma és Opa nemsokára hozzánk". Hát, szerintem kb. 2 percen belül teljesen fel volt öltöztetve. :))))))))))


Èppen hazaértünk a kocsival, mikor már jött P anyukája busszal, Benny egyböl szaladt elé, nagyon örült neki. Persze egyböl Opát kérdezte, hogy ö hol van, de ö picit késöbb jött ma. :) Felmentünk együtt a lakásba, átmelegedtünk, Benny már egyböl dirigált Omának, hogy igya már meg gyorsan a kávéját, és menjen vele játszani. :) Minden korty után megkérdezte, hogy "fertig?" ("kész?") :D :D


Ma agyaltam ezen a farsangon is. Február 14én lesz farsang az oviban, mehetnek jelmezben a gyerekek, de nem kötelezö. Azon agyaltam, hogy egy rendes jelmezben egész nap nem fog játszani, nem lesz kényelmes neki. Ès mi van, ha veszek valamilyen jelmezt és ö kitalálja, hogy neki az nem jön be? :) Ha kérdezem, hogy mi akar lenni, még nem érti, hogy az mit jelent... De aztán ma eszembe jutott valami: van Bennynek egy nyáriasabb pizsije, egy serif szerkó. Barna hosszú gatya, a derékrésznél mint egy öv, benne serifpisztoly és a felsöje olyan, mint egy serif felsö, mellény, inggel, serif jelvénnyel. Ezt ráadom egy hosszú ujjas felsöre + szerzünk neki serif kalapot, aztán kész. :) Persze, ha találok valami jobbat + egyszerübbet, akkor még variálhatok, de ez a serif szerintem jó lesz. :)


Jövöre talán már többet ért ebböl a farsangosdiból... Mert nagyon jópofa jelmezek vannak, itt azért még a felnöttek is be szoktak öltözni. Èn szerencsére délutános leszek, szerintem addigra már nem kell beöltöznöm. :D :D


Amúgy most megint újdonság van Benny étkezési szokásainál: eddig szinte minden nap evett egy "laugenstangl"-t, ez bajor perec tésztából készült kifli szerüség, nem is tudom, hogy mi a magyar megfelelöje. Aztán áttért a sajtos kiflire.


Amikor legutobb otthon voltunk, akkor már az Intersparban sem kiflit kért, hanem zsemlét , és volt olyan nap, mikor kettöt is bevágott egymás után. Most valamelyik nap itt is meglátta a "langsemmel"-t, ami olyan, mint egy ovális zsemle, csak középen van benne egy csík, ketté lehet törni. Na, ö olyat kér... azóta ez az egyik kedvenc. :) Tegnap bevágott egy ilyen zsemlét, aztán még kért kenyeret. Mert a kenyér a másik kedvenc. Az oviban, Omáéknál és ha van otthon, akkor ott is. Tegnap épp vettem P-nek, magos barna kenyeret, négyszögletest, Benny este bevágott a zsemle után még két szeletet. De nem kér rá semmit. Se felvágottat, se sajtot, se vajat, semmit. Magában!!!


Reggelire már kérte ma is az egy szeletet és még evett volna, csak indultunk az oviba. :) Uzsira egy ilyen dupla zsemlét raktam be neki paprikával és azért megkentem mindkét felét pici vajjal, + egy almát szeleteltem fel, délután ahogy hazaértünk és kipakoltam a hátizsákját´, láttam, hogy minden elfogyott. :)))) Lehet, hogy növésben van épp, azért eszik ennyit? :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése