2012. február 21., kedd

Kedd

Farsang-Kedd. :)

Ma van a hivatalos farsang Ausztriában, de az oviban már múlt kedden ünnepeltek. Azért ma is mehettek a gyerekek jelmezben, de Bennyt már nem öltöztettem be szakácsnak. :)

Reggel megint kis trükközéssel indultunk oviba, szereti eljátszani a durcás kisfiút, de nálunk ez nem igen jön be, mert én felöltözök és elindulok ki az ajtón, amitöl persze egyböl megijed és jön is gyorsan öltözni. Pedig addig végig mondogatja, hogy Benny marad otthon egyedül. :D:D Ománál ez bejön, mert ö egyböl adja neki a cumit, ami már csak alváshoz van... ennek nem igazán örülök, amúgy is épp azon agyalok, hogy hogyan álljak neki a leszoktatáshoz, erre kiderül, hogy néha megkapja Omáéktól... mindegy, majd ezen azért változtatunk, szólok nekik, hogy tényleg csak alváshoz legyen erre a kis idöre, amig nem dugom el.

Oviba érve épp jött Marlene az anyukájával , uriember módjára meg kellett öket várnunk és együtt lépdeltek fel a csoport felé. :))) Cukik voltak nagyon.

Ma kék melegítönadrágot adtam Bennyre, a benti cipöjét megint egyedül vette fel, aztán indult is befelé a csoportba. Gond nélkül, dobott egy "pápát", aztán mehettem is. :D

Kettöre mentem érte, már két anyuka várakozott az öltözöben. Kijöttek a lányok, végül Benny, a nyomában Mariával, aki nagyon nevetett. MInt kiderült, alvásnál leveszik róluk a nadrágot és utána vagy segitenek felöltözni nekik, vagy odakészitik a nadrágot és a gyerekek maguk veszik fel. Nos, Benny ma nem várta meg Mariát, hanem felvette a gatyáját EGYEDÜL, de kifordítva!!! :)))))) A cimke lifegett elöl, de büszke volt, hogy egyedül vette fel. Maria is és én is megdicsértük nagyon, mert ha forditva is, de egyedül vette fel!!!!

Állítolag aludt is ügyesen, beválni látszik a maci és a takaró párosítás. :) Már indultunk volna, mikor észre vettem, hogy a sünit elhagytuk, bent volt még a csoportban. Iris és Maria mondta, hogy próbáljunk arra figyelni, hogy ne mi tartsuk számon a sünit, hanem Benny jöjjön rá, ha elhagyta, neki kell néha rágondolnia, hogy elhagyta a sünijét és megkeresnie. Àllitolag ez napközben nagyon jól müködik nála. Nagyon megdicsérték, hogy óriásit változott jó irányba az ovizása, már igazi nagyfiúvá cseperedett, cumira sincs szüksége napközben, csak nagyon nagyon ritkán,ha valamiért sirva fakad, mondjuk elesik, megüti magát, vagy ilyesmi, de akkor sem igen keresi. Alvásnál is kirakják az összes cumit és mindenki elveszi, ha néha kell neki. Szerintük már tudna cumi nélkül aludni, de azt is mondták, hogy ne akarjam én elvenni töle "erövel", se úgy, hogy a husvéti nyuszi elviszi, hanem várjam meg, míg Benny majd magától odaadja, hogy már nem kell neki.. (lesz ilyen???? :D )

Ök is majd figyelnek, hogy nem adják neki automatikusan és én is otthon kitaláltam, hogy elteszem a fiókba és ha nem látja, akkor meglátjuk, hogy keresi e. Mert sokszor szerintem is már mi adjuk neki automatikusan... Egyenlöre azt azért nem tudom elhinni, hogy ö majd automatikusan odaadja, hogy már nem kell neki, de azért reménykedek. :)))) Mondjuk annak örülök, hogy napközben tényleg abszolút nem keresi már, csak alváshoz van szüksége rá. P szerint hagyjam, ne foglalkozzak vele, még egy gyerek sem maradt cumival, ami igaz is... csak jó lenne már ezen is túl lenni. A következö lépés pedig majd amúgy is a pelus elhagyása lesz, de egyenlöre a téma abszolút nem érdekli Bennyt... Pedig olvassuk a Bilikönyvet is sokszor, kivülröl fújja már, de nem izgatja különösebben. :) Mindegy, majd ennek is eljön az ideje.

Az oviból hazafelé beszélgettünk, hogy mi volt az oviban, jókedvü volt nagyon. Kiszúrtuk a ház elött Opa bringáját, aki átugrott hozzánk heringsalátával, saját készítésüvel és szerintem föleg ez csak indok volt arra, hogy ma is lássa az unokáját. :D :D

Benny persze egyböl fellelkesült, hogy megy Opával, mikor P apukája öltözni kezdett, Benny egyböl ott termett, hogy "akkor megyünk Opa?" :D :D persze egyböl nyöszörögni kezdett, mikor kiderült, hogy Opa egyedül megy és ö ma apukájával lesz kettesben délután, de aztán a farsangi fánk hallatára egyböl el is felejtette ezt a problémát és boldogan szaladt a nappaliba a minifánkjával, amit ma vettünk neki. :) Ma mindenhol fánkot lehetett kapni, így vettem magunknak párat, annyira édes volt, ahogy nyalogatta ki a sárgabarack lekvárt a fánk közepéböl. :D :D




Délután csavarogtak egyet P-vel a városban, kihasználták a gyönyörü, napos, enyhe idöt. :) Holnap majd én leszek vele délután, fél 5-re a gyerekorvoshoz megyünk, elötte talán sétálunk egyet a donauparkban, úgyis ott van a közelben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése