2012. február 24., péntek

Blog importálása

Roberta barátnőm összeírta, hogyan lehet átmenteni a régi blogot ide, átmásolom Nektek! :)

1. lépés: Hozz létre egy wordpress-es blogot

https://en.wordpress.com/signup/

Ez csak ideiglenes dolog, azért kell, hogy a lementett xml kiterjesztésű file-odat, ide be tudd importálni.

2. Ha megvan a wp blog, akkor abba belépve, bal oldalon lent az Eszközök menü/Importálás alatt be tudod tölteni az nlc-ről vagy más blogról lementett (exportált) xml filet.

3. Most már van egy szuperül kezelhető, szerkeszthető, gyors wp blogod a régi bejegyzéseiddel.

4. Ha mégis tovább akarod vinni pl. a bloggerre, akkor a teendőd az, hogy itt a wp-en is exportálod a blogot (Eszközök/Exportálás), és itt is kapsz egy xml file-t.

5. Ezután az alábbi oldalra ( http://wordpress2blogger.appspot.com/ )
menve, középen tallózd be az előbb lementett xml-t és nyomj a Convert-re. Így kapsz egy újabb xml-t, ami már alkalmas lesz a bloggerbe való beimportálásra. :o)))

6. Lépj be a bloggerre, ott választ az importálást, és tallózd be az imént átkonvertált xml-t.

Nos, mivel nekem Roberta csinálta teljesen, így nekem ez kínai, de ha elakadtok, akkor írjatok és segít szívesen. :)

 

2 megjegyzés:

  1. Na, addig el is jutottam, hogy létrehoztam egy wp-t, de importálni már nem tudtam. Azt hiszem, kérem Roberta segítségét! Ahogy tovább olvastam, kicsit még bonyolódik is az importálás-exportálás.

    VálaszTörlés
  2. nekem sikerül elkezdeni az importálást, de fél úra múlva sincs kész? mennyi idő kb? 100 bejegyzés van, amit importálnék...

    VálaszTörlés