2012. február 22., szerda

Működik!!!!

Hála Roberta Barátnőmnek, Benny régi blogja át lett ide importálva az előzményekhez!!!!!! 

Köszi, köszi, köszi!!!!!!

Roberta leírja majd pontosan, hogy hogyan lehet az nlc-s blogot átimportálni ide, blogspotra és akkor Ti is meg tudjátok csinálni, akikkel egy időben (vagy akik még korábban) költöztünk! :))) 

Nemsokára jövök a részletekkel, de a lényeg, hogy MEG LEHET CSINÁLNI!!!! Nagyon örülök neki!!! 

Közben egy kedves ismerősöm felajánlotta a segítségét is, hogy kimentegeti nekem Benny blogjáról az összes bejegyzést egy word dokumentuma, amit én egyől ki fogok menteni a külső vinchesteremre, hogy ne vesszen el soha! :) Tervben van egy kinyomtatott könyv majd Bennynek ezekről az évekről ugyanis.... :))))) 

4 megjegyzés:

  1. Bambikám, én is kérem a részletes használati utasítást! :)

    VálaszTörlés
  2. Na, én is várni fogom, végre adminná tettek az nlc-n, azért nem láttam eddig a szerkesztést, úgyhogy végre én is kiírhatom, hogy költöztem....
    Ja és az ismerősöd az én blogomat is lementhetné... :-)))

    VálaszTörlés
  3. Megláttam az első sort és majdnem agyérgörcsöt kaptam, hogy feleslegesen mentegetek :D
    CsongiAngi, ha végeztem Benny blogjával, megbeszéljük.. :D

    VálaszTörlés
  4. juditsz, várom a jelentkezésed! én is szeretnék majd egy könyvet alkotni a bejegyzésekből... úgyhogy mindenképpen szeretnék egy word doksit a blogból!!!!

    VálaszTörlés