2012. február 28., kedd

Kedd

Megint alvás nélküli ovizás...

Azt hittem, hogy az esős idő majd nyomottá teszi Bennyt, de pont ellenkezőleg történt a mai nap. :)

Reggel már fél 8 körül ébredt magától, hozta a fél állatkertet az ágyából a mi ágyunkba, tejivászat után főzőcskézett nekünk, bár legtöbbször csokitortát főzött és azt reggeliztük az ágyban. :)))))

Megint telepakolta még indulás előtt a pelust, de legalább így, teli pelussal könnyebben át tudom öltöztetni reggelente, mert zavarja őt is a koszos pelus. :)

Végül fél 9 körül elindultunk az oviba, esett már az eső reggel is, de nem vészesen, így megcsodáltuk a lefolyókat, a csatornákat, hogy mindenhol folyt a víz. :)

Tegnap mivel nem tudtam igazán mozgatni a nyakamat, így elég hülyén álltam ki a kocsival az ovi udvaráról, és közben mondtam Bennynek, hogy "anya bénázik kicsit, mert nem lát ki rendesen." :)

Erre reggel az ovi előtti kanyarnál mondja Benny, hogy "anya, bénázunk ma is?" :) először nem értettem, mert még sosem mondta ki ezt a szót, így vagy ötször elmondta szegény, mire leesett nekem, hogy az előző napi bénázásom tetszett neki annyira, hogy ma is bénázni akart a kocsival. :)))))))))))

Megnéztük az étlapot, mára virsligulyás volt írva kenyérrel, szerintem ez ízlett Bennynek, mert szereti a virslit, bár délután, mikor kérdeztem, megint azt mondta, hogy krumplipüré volt az ebéd. :))))

Gond nélkül bement átöltözés után, Maria és Iris a kisasztalnál ültek és etették a két óriás csigát, amit ők "nevelnek" a gyerekekkel. Ma Benny mesélt róla kicsit, azt mondta, hogy uborkát szoktak nekik adni. :)

Kettőre mentem, épp jött ki a csoportból megnézni, hogy ott vagyok e. Ma sem aludt semmit, úgyhogy felkészültem, hogy nyűgös délutánunk lesz. Végül inkább ovi után rögtön elmentünk a közeli plázába csavarogni egyet, kinéztem neki egy vagány tavaszi dzsekit és reménykedtem, hogy kapok a méretében, de sajnos ott sem volt. Én kávéztam, Benny sütizett a Starbucksban, utána még szaladgált egyet és negyed öt körül értünk haza. Persze, mondanom sem kell, ahogy parkoltam be az utcánknál, láttam, hogy éppen elalvás fázisban van, még nyitva volt a szeme, de már többször hosszabb időre lecsukódott, ha még pár percig utazunk, akkor tuti, hogy bealudt volna.... :)

Végül, ahogy megállt a kocsi, kipattantak a szemei neki is és egyből minden folytatódott, fel volt pörögve. :) Itthon volt már P, hozott neki krumplipürét, így azt rögtön be is vágta, utána indulhatott a játék. :) De észre lehetett venni, hogy fáradtabb, mert inkább fekve játszott, a süni mindig a feje alatt volt. :) Most Diegot néz, aztán nemsokára fürdés, alvás. :) De már fekszik az ágyon és úgy nézi. :)))) Elfáradt a kicsikém!

Holnap P megy majd érte 2-re, mert nekem a belvárosba kell mennem, így nem tudok érte menni, aztán 3-kor Omáék veszik át és én majd este 8 körül érek haza. Remélhetőleg jobb idő lesz, hogy tudjanak kicsit lent csatangolni vagy bemenni a városba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése