2012. február 27., hétfő

Benny és az ezüstember

Hétvégén bőven volt élménye Bennynek, ma estére már rendesen el is fáradt, nem kellett sokáig altatnia magát szerintem. :)

Nagymamiék lesték minden óhaját, volt itthon hajózás, vár építés, megy a gőzös játék és még sorolhatnám. :)

Szombat délelött, míg én dolgoztam, ök hármasban a Donauparkban játszótereztek. :) Ebéd után pedig bementünk a belvárosba kicsit sétálni és reménykedtünk, hogy kicsit enyhébb lesz a szél az épületek között.

Meglátogattuk P-t a munkahelyén, ahol Benny megint bezsebelt egy csomó mini milka csokit, mindig kényeztetik, ha arra jár. :) Utána elsétáltunk a Stephansdomhoz, közben a Mamiék eltüntek az egyik üzletbe, mi pedig nézegettük Bennyvel az érdekes "ember szobrokat". :) Kiszúrtunk egy ezüst embert, ahogy Benny nevezte, "ezüstbácsit". :) Nézte, nézte, tetszett neki. Adtam neki pénzt, hogy dobja bele a bácsi elötti dobozba, mert ha kap pénzt, akkor megmozdul. :) Benny ovatosan odament, beledobta a pénzt, a bácsi pedig kezet nyújtott neki, hogy fogjanak kezet. :) Benny elöször meglepödött, de feltalálta magát és ö is kezet nyújtott , mikor a bácsi puszit dobott, akkor ö is. :) Utána pedig még kiváncsibban figyelte, hogy mit csinál az ezüst bácsi. :)

Mikor a Mamiék visszatértek, nekik is meg kellett mutatni a felfedezését, így újabb aprópénzzel felszerelkezve Benny megint odament a bácsihoz. :) A Papi pedig vette kamerára, mint kiderült, én azt hittem, hogy fotót csinál. :) Mikor beálltunk egy felvételhez a szobor bácsival is és hallotta, hogy magyarul beszélünk, egyböl megszólalt ö is magyarul, hogy "jé, magyarok?" :D :D Benny onnantól még jobban haverkodott vele, végül sziával köszönt el töle és még este is emlegette az "ezüstbácsit"... kicsi a világ, tele van Bécs magyarokkal... :)))


2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak vagytok! A nyakadnak meg jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Egyem meg Benny-t, úgy nézte az "ezüst bácsit", mint valami istent! :))))
    Nagyon cuki!!!

    VálaszTörlés