2012. február 6., hétfő

101. nap

Izgalmas hétvége után újra ovi. :)

Hétvégén nagyon hideg volt, de szerencsére a hó idáig nem jött el, mégis elég volt a hideg ahhoz, hogy benti programot kelljen kitalálni, mert a szél nagyon erős volt. :( Mivel P szabadnapos volt szombaton, így valami izgalmas családi programot szerettünk volna, mire beugrott nekem, hogy délután menjünk ki a repülőtérre, Benny úgyis imádja a repülőket. :)

Elrontottam annyiban a dolgot, hogy már délelőtt feldobtam Bennynek, hogy alvás után megnézzük a repülőket, így eleve alig akart aludni, ráadásul valamelyik "kedves" szomszéd épp alvásidőben állt neki kopácsolni, és Benny nagyon fél az ilyen zajoktól, így nem mert elaludni, mert félt, hogy megint fúrni is fognak... a vége az lett, hogy egy percet sem aludt.

3 körül indultunk el autóval, mondanom sem kell, hogy kb. 5 perc után bealudt a kocsiban, úgyhogy szépen, kényelmes tempóban gurultunk ki a repülőtérre. :) Amint megállt az autó, neki is kipattantak a szemei, hogy "ez már a repülőtér?" :)))))

Nagyon tetszett neki minden, felmentünk a panoráma étterembe ,ahonnan szuperül be lehet látni a leszálló-felszálló pályákat, kávéztunk, sütiztünk, melegben voltunk és néztük a repcsiket. :) Jó kis délután volt. :)

Tegnap Szilvi barátnőm jött át délután, őt meglátva Benny először könnyekbe tört ki, mert nála, ha valaki csenget, az tuti, hogy csak Opa lehet, így csalódott volt, hogy nem ő jött, hanem "csak" a Szilvi, de végül beengedte, sőt még a hőn szeretett vonatos játékaival is játszhatott Szilvi, és mikor indult haza, akkor megengedte neki Benny, hogy máskor is jöjjön. :)))))

Ma reggel már várta az ovit, bár én azért kiváncsi voltam, mert összevont csoportok vannak a héten, mivel sok gyerek otthon marad, akinek a testvére iskolás, ugyanis félévi szünet van. Fent az öltözőben kellett átöltöztetni őket, aztán újra lemenni a legnagyobb csoportba, ahol az összes ovónéni bent ült. Megint nem sok értelmet látom ennek az egésznek, mivel azért elég sok gyerek volt és az összes ovónéni ott üldögélt egyben.... Benny ügyesen bement, bár kicsit azért tétovázott, de Iris ott volt, így megnyugodott, hogy jó helyen van. :) Én eljöttem...

Délre mentem vissza, mert a héten nem alszik ott, akkor éppen fent ebédeltek a csoportjukban. Benny már kész volt, örült nekem nagyon. :) Észre vettem, hogy picit taknyos megint és meleg volt a feje, itthon meg is mértem a lázát: hőemelkedés... :(

Maria mesélte, hogy picit sírdogált lent Benny, mert sok volt neki a gyerek és fura volt a helyzet, de aztán megbékélt, végig Maria környékén volt, a vége felé oldódott fel, akkor már eljátszadozott külön is. Elvileg Maria holnap és holnapután is lesz, ez azért jó hír, bár most nem vagyok biztos benne, hogy elviszem Bennyt oviba így. :(

Csütörtökön mentünk volna haza, de ma azt is végleg eldöntöttem, hogy inkább kihagyjuk, mert hétvégére éjszakákra -25 fokot mutatnak az előrejelzések Magyarországon, még mindig esik a hó, így nem a legszerencsésebb egy náthás gyerkőccel leutazni. :((( Bármennyire is vártam nagyon, ezt most inkább kihagyjuk. :(

Remélem, hogy nem esik vissza Benny újra, nyomom ma majd a vitamint bele és itthon pihizünk. :(