2012. február 17., péntek

Búcsúzunk...

Kihasználom a lehetőséget, hogy most éppen be tudtam lépni erre az oldalra, és gyorsan írok ide is bejegyzést...


Sajnálom, hogy az nlc ilyen újítást végzett, egyszerűen nem értem, hogy miért kell elrontani a jó rendszert???


Két napja nem tudtam belépni, ráadásul ami miatt nagyon fáj a szívem, hogy 3,5 évünk van ebben a blogban, minden kellemes és kellemetlen pillanat, rengeteg fotó, amit máshova nem mentettem le, csak itt volt... Bíztam ebben az oldalban és szerettem nagyon, de most eljött az az idő, hogy mi is költözünk.


Ezután Ben Baba mindennapjairól ezen a címen olvashattok, szeretettel várunk Titeket továbbra is!!!


http://bohnemami.blogspot.com


Mindenkinek további szép napokat, kellemes tavasz várást kívánunk és találkozunk az új kuckónkban! :)

6 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy miként fogjuk látni még egymást!

    VálaszTörlés
  2. na, én még odáig sem jutok, hogy bejegyzést írjak az olvasóimnak, egyszerűen átköltöztem én is, és várom az nlc válaszát, hogyan tudok szerkeszteni.... tényleg nagyon gáz lett az új oldal, sírok én is, mert sajnos nem mentettem le sehova a bejegyzéseim és ide voltak felírva a fontosabb dolgok...

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nem először teszi ezt az Nlc. Én az előző változásnál költöztem el.

    VálaszTörlés
  4. Nagymami, blogspoton várunk Téged is továbbra is!!! Te még maradsz, tudod irni itt tovább a blogot??? Természetesen én olvaslak tovább!!!

    VálaszTörlés
  5. Te hova költöztél Marcsi? Te is blogspotra? Bosszantó sajnos... :(((

    VálaszTörlés
  6. nekem most kimenti egy ismerösöm egy word dokumentumba a 3,5 évünket.... mást nem tudod sajnos elképzelni. Szerencsére talán nem tünt el bejegyzésünk... de akkor is dühös vagyok az nlc-re. :(

    VálaszTörlés