2012. február 7., kedd

102-105. nap

 Betegség miatt elmarad az ovizás... :(


Sajnos Benny visszaesett, megint piros a torka, a füle és hőemelkedése is van. :( Tegnap este voltunk a gyerekdokinál, aki mérgelődött, hogy túl rövid időre kapta az ügyeleten az antibiotikumot, ezért eshetett vissza. :( Megint írt fel neki és meglátjuk... furcsa, apró pöttyök is voltak Benny lábán és kezén, amit a dokinéni sokáig nézegetett és mondta, hogy figyeljük, mert eléggé bárányhimlő gyanús.... Kicsit megijedtem, de most várakozunk. Mára nem lettek újabb pöttyök, sőt, amik tegnap voltak, azok is eltűntek...


Hívtam az ovit, hogy a héten már tuti, hogy nem megy Benny, jövő hetet meglátjuk. Kedden farsang.... hát addigra reméljük, hogy meggyógyul, ha egész héten vigyázunk rá itthon.


Egyébként jól van, a kedve jó, csak taknyos, köhög és meg van duzzadva az egyik nyirokmirigye. Étvágya jó, szóval tud nyelni szerencsére.


Ma délután P szülei lesznek vele, holnap P ,mert én délutános vagyok két nap. De a többi napokon itthon vagyok, ez a rövid hetem. Mentünk volna haza ugye csütörtökön, de maradunk..... legalább lesz ideje rendbe jönni a kis betegnek. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése