2012. február 23., csütörtök

Csütörtök

Kicsit hisztis délutánnal :)

Reggel én ébresztettem a kis mormotát, még javában durmolt, mikor benéztem hozzá. :) Szeretem időben felkelteni, hogy ne kelljen kapkodva indulni az oviba, bár sokszor így is elcsúszunk a sok játék miatt. :)))

Mostanában még kicsit maradunk hármasban a nagy ágyban, Benny könyveket lapozgat,és bohóckodik nekünk. :) Most rászokott arra, hogy mindkét kezével megfogja a fejünket és odanyomja a nyálas szájacskáját a miénkhez, puszi gyanánt.... tetszik neki, hogy jajgatunk, hogy milyen nyálas puszit kaptunk. :))))

Ma oviba menet is egyfolytában dumált, kommentált mindent, hogy milyen szinű autókat lát, hány darab kukásautót , kicsi buszt vagy nagyot, jobbra vagy balra fordulunk stb... :) Odaérve is jött egyből, megnéztük az ebédet, az öltözőben is egész ügyesen felöltözött, most már a mackógatyáját és a cipőjét mindig hagyom, hogy ő vegye fel, aranyos, ahogy koncentrál. Először megkérdezi, hogy jól gondolja e, hogy a jobb lába a jobb gatyaszárba megy, a bal a balba :D , utána próbálkozik, feláll és mondja hozzá, hogy "még bele a popóba is" :D :D :D , és felhúzza hátul a popójára a gatyáját. :)))) Legközelebb majd levideózom. :)

Megint ügyesen bement, intett egyet, aztán mehettem is. :)

2-re mentem vissza, ma megint jó sok anyuka ment már olyan korán a gyerkőcökért. :) Kaptunk egy új ovis alkotást, holnap majd lefotózom. Benny kézlenyomata egy kék papírra fehér festékkel és az ujjacskáknak van arcuk, répa orruk , fekete kalapjuk, tehát öt hóember. :))) nagyon aranyos.

Először kijött Benny, de visszahívta Iris, hogy még pelust cserél, aztán kijött hozzám Iris Benny lepedőjével, hogy kimosnám e gyorsan, mert alvásnál kifolyt a pisi, így az is olyan lett. Peluscsere után Benny egy szál pelusban jött ki hozzám, mivel mindene pisis lett. :)))) nagyon tetszett neki, bohóckodott ott az anyukák előtt. :)

Adtam rá pár váltóruhát, aztán indultunk vásárolni. :) Kifelé menet még megmutatta a faliújságon az új alkotását, most éppen az arcról tanulnak és mindenki csinált egy "önarcképet" papírokból, a hajuk fonalból van, nagyon kis vicces figurák. :))))) Iris és Maria is van, aranyosak nagyon.

Bevásároltunk, aztán jöttünk haza, mert holnap érkezik a rácalmási Mami és Papi, és készülődtünk ebédre. Benny itthon kicsit nyafka volt, semmi nem volt jó neki, próbálkozott, hogy meddig húzhatja az idegeimet. :) Általában jól bírom, csak P hazajött kicsit, próbált volna pihenni, de nem sikerült neki annyira, mert Benny mindenért nyüszögött. Most épp az a legújabb, hogy le akar kapcsolni minden villanyt és ha mégsem éri el a kapcsolót, akkor felhúzza magát és hisztizni kezd. :) Na igen, a türelem nem az erőssége. :))))

Utána unalmában már mindent enni akart, és fél óránként kérdezgette, hogy mikor nézheti a Kisvakondot. :) De itt is kitartottam, és csak a szokásos fürdés előtti lazuláskor kapcsoltam be a tévét. :) Utána már jobb lett a helyzet, és még jót fogócskáztunk is fürdés előtt. :)))) 

Fogmosás témában megint cirkusz volt, de kicsit becsaptam, hogy mutassa meg, hogy ő hogyan tudja megmosni a fogait, végül közben mutogattam, hogy még hogy csinálja, közben néha megkaparinthattam a fogkefét és "mutattam" nagyon, hogy mit hogy mosson meg. :)))) Szerencsére bevette és így meg lett mosva a foga rendesen. :))))) 

Holnap nem tervezem megmondani neki, hogy 2-kor nem egyedül megyek érte az oviba, hanem jön a Mami és a Papi is, legyen csak meglepi. ;) :) Lesz ám öröm, csodálkozás!!! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése