2012. február 27., hétfő

Hétfö

ùjabb hét kezdödött...

Sajnos nekem elég rosszul kezdödött ez a hét, mert beállt a nyakam, minden mozdulat fáj, úgyhogy a reggeli öltöztetés könnyek között sikerült csak Bennyvel, aki aránylag értette, hogy ma jobb nem sokat cirkuszolni anyával, mert beteg a nyaka... :)

Kicsit trükközött csak, de aztán indulhattunk az oviba. Az ebéd tavaszi leves volt, tojásos nokedli, saláta. Minden reggel megnézzük a menüt, mindig elmondja Benny, ha saláta is van írva aznapra, hogy ö nem szereti azt. :)))

Ügyesen felöltözött megint, aztán indult is befelé a csoportba, nagyon cuki, amikor bevágódik a csoportba, már abszolut nem fél. :)

Kettöre mentem vissza, láttam, hogy voltak kint vagy lent, de nem volt annyira beszédes, szerinte megint sétálni voltak , megnézték az épitkezést. Majd holnap rákérdezek, hogy tényleg ott voltak e. :))) Ma Markus kezét fogta állitólag a sétánál és Sophieval játszott. :))))

Viszont nem aludt semmit sem, estére ki is ütötte magát, ahogy hallottam.. meglátszott, hogy nem aludt ebéd után. :) Megint kaptunk egy szatyrot,kifolyt a pisi, Maria átöltöztette. :) Hazafelé Oma már lent várt, ma délután ök a bébiszittyók, mert jöttem dolgozni. :)

Benny nagyon örült neki, mikor végre leparkoltam, csak úgy pattant ki a kocsiból és szaladt Oma elé, aranyos volt. :) Egyböl dumált neki nagyokat és kérdezte, hogy kér e majd kávét fent a lakásban. :) Ügyes kis vendéglátó, a kávéra mindig figyel. :D :D

Tegnap amúgy elvitték délután Omáék Bennyt óriáskerekezni, nagyon tetszett neki, fel volt dobva este rendesen. :) èlményekben nincs hiány, csak gyözze Benny... :))))

Holnap én viszem és én is megyek érte, szabadnapos leszek, nincs még nagy programunk, meglátjuk, hogy hogyan alakul a nyakam... a héten akarok majd kérni idöpontot Benynnek ortopédiára és fül-orr gégészhez is kontrollokra, talán jövö héten el is jutunk hozzájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése