2012. február 16., csütörtök

Költözés

Üdvözlök minden Bohne Baba olvasót az új kuckónkban!

Sajnos az nlc olyan szinten megváltoztatta a blogrendszerét, hogy ma már belépni sem tudtam, így az ottani blogolást azt hiszem, hogy elfelejthetjük sajnos. :((( Egyre több ottani blogos ismerősöm költözik, így én is csatlakozok hozzájuk és áthozom Benny blogját is a blogspotra. Egyenlőre még dolgozok azon, hogyan tudnám átimportálni az elmúlt 3,5 év történését ebbe a blogba, mert legjobban ezért fáj a szívem, hogy olyan emlékeim vannak oda leírva, amiket másha nem írtam és most lógnak a levegőben. :( Nagyon remélem, hogy még megmenthetőek....

Egyenlőre a mai naptól itt vezetem majd Benny mindennapjait, de közben igyekszek majd ide visszatölteni minden korábbi bejegyzést is. Nem fogok unatkozni, már most látom...

A mai napunkról amúgy annyit, hogy minden rendben telt, reggel mondjuk kisebb cirkusz után tudtunk elindulni az oviba, mert Benny annyira akart még játszani itthon, hogy inkább rongybabát játszott öltözködésnél, és ketten próbáltuk P-vel felöltöztetni, de ő direkt elhagyta magát, így elég nagy harc árán sikerült elindulnunk. Persze lent már semmi baja nem volt. :)

Oviba érve Julian épp akkor ért oda az anyukájával, Benny sokszor emlegeti ezt a kisfiút, ő nemrég lett három éves. Az ajtóban ők is megálltak és Julian várt Bennyre, aranyosak voltak. Nem beszélnek egymással , még talán köszönni sem köszönnek, de figyelik egymást. :) Talán egy barátság kezdete lesz? ;) :)

Miután Julian bement a csoportba, Benny is már indult volna befelé, hamar lerázott. :) Ma spenót volt az ebéd, úgyhogy már borítékoltam, hogy délután nagyon éhes lesz a kis gézengúz, mivel nem igazán rajong ezért a kajáért, akárcsak én. :D

Mikor kettőkor mentem érte, Maria mosolyogva azzal fogadott, hogy Benny aludt ám ma! :))) Jó volt ezt hallani, így legalább a délutánunk is meg volt mentve. :) Picit még totojázott bent a csoportban, de aztán jött is, ma elég sok gyerkőcért jöttek kettőre. Nagyot köszönt mindenkinek, Katie (az egyik ikerkislány) kijött az ajtóba nézelődni, Benny odaköszönt neki, hogy "pápá Katie" + dobtak egymásnak puszit. :) Nagyon édesek voltak... aztán a lépcsőnél megint megvárt minket Julian, megint csak figyelték egymást, végül neki is pápázott egyet Benny. :)

Bementünk még hazafele boltba, vettünk kiflit, zsemlét, Benny rá is cuppant az egyikre, és még a cabanosi kis kolbászkákat is fel kellett bontani a bolt előtt, úgyhogy tényleg éhes volt, ahogy sejtettem. :)))) Hazaérve egyfolytában evett volna, már nem is tudom, hogy miket evett össze, de volt benne kolbászka, paprika, kenyér, alma, narancs, P hozott neki lekváros fánkot, annak több, mint a felét megette :D , este pedig én sütöttem baconos-sajtos copfokat, abból is egy egészet benyomott. :))) Csak lestünk P-vel. :D :D

Egész délután jókedvű volt, sokat bohóckodott és megállás nélkül dumál egész nap. :) Ami néha elég fárasztó, de sokat nevetünk is rajta. :D

Holnap 5-re végre fodrászhoz megyek vele, már eléggé megnőtt a haja, így ideje lesz rendbe szedni a fejét, mert néha elég sárkányos vagy kócos ébredés után is. :)

Majd jövök holnap is és folytatom a napjaink rögzítését. :) Remélem, hogy itt már nem lesz gond... :) És remélem, hogy az eddigi olvasóink ezután is fognak olvasni minket! :)

2 megjegyzés:

  1. Bambikám, légyszíves írd le nekem, hogy tudod ilyen széppé tenni a blogodat. Főleg a fejléc, meg oldalt a kép... Csak ámulok. Több órát töltöttem az enyémmel, de nem nagyon jutottam egyről a kettőre. :) Köszönöm szépen előre is. :)
    És persze továbbra is itt leszek. :) duma

    VálaszTörlés
  2. http://scrappinblogs.blogspot.com/ Erről az oldalról tudsz keresgélni háttereket. Amelyik tetszik, az alatt van három kód. Én a 2 column cod- ot szoktam választani, kijelölöd, ctrl + c , aztán bemész itt a blogtervezésbe és kiválasztasz oldalt egy "modul hozzáadása" gombot, azon belül pedig a html-es menüt. Feljön az a téglalap, belemásolod a kódot, amit korábban kijelöltél és a mentésre kattintasz. Ez bemásolja elvileg a hátteret az oldaladra. Ja, az még fontos, hogy mielőtt beillesztenéd a kódot, állítsd be a vezérlőpult-tervezés-sablontervező-sablonok-képablak-ra katt. Majd mentés!

    Fejlécen még én is dolgozok, nekem a barátnőm csinálja, abban én is béna vagyok, ezt most csak a tervezés-sablontervező-speciális-Blog cime és ott ki tudod választani a betütípust, méretet stb..

    hú, ez így elég bonyolultnak tűnik leírva, de ha nem találnád meg, holnap estefelé itt leszek neten, keress rám esetleg fb-on vagy skype-on (majoranita) és segítek, jó? :)

    VálaszTörlés