2012. január 19., csütörtök

89. nap

 Kb. tíz perc alvással...


Hát ez a nap sem alakult sokkal jobban alvás terén, de én még mindig nem adom fel, ahogy eddig sem, bízok Bennyben, hogy meg fogja szokni!


Tegnap kb. fél órával ment előbb Benny aludni, egész jól bírta az estét a délutáni alvás nélkül, de azért jó lenne ebből nem rendszert csinálni. :( Reggel 3/4 8 körül kelt, ma elég esős nap volt, de szerencsére enyhe, így gyorsan ott voltunk autóval az oviban fél 9 után.


A csoportba már gond nélkül bemegy,odamegy Mariahoz, aki kicsit megölelgeti, rákérdeztem a cumira és kiderült, hogy kapott pedig cumit, tehát nem ez volt a gond. Úgyhogy csak kamuzott egy kicsit Benny, hogy nem kapott cumit. :)))) Viszont ettől nem nyugodtam meg annyira, mert bíztam abban, hogy "csak" ez volt a gond tegnap... mindegy, én mentem a dolgomra, Benny maradt az oviban.


Kettőre mentem vissza, lassan ébredeztek a gyerekek, Benny ma már gyűröttebb fejjel jött ki, már kezdtem örülni, de aztán Iris lelombozott, hogy max. ha tíz percet aludt Benny... Úgy néz ki, hogy az zavarja, hogy nincs akkora nyugalom, mintha mondjuk ugye itthon aludna, pedig ma már egy nyugisabb helyet kerestek neki, de ez sem segitett. Fekszik csendben, cumi a szájában, néha kicsit magyaráz magának, de ennyi... aludni nem akar vagy nem tud. :(


Mondtam Irisnek, hogy jövő hét végéig meglátjuk, hogy sikerül e megszoknia, tud e aludni így, de ha nem, akkor visszatérünk a délig ovizáshoz, mert ez így nem jó, hogy nem alszik szinte semmit. Bár én tényleg bízok abban, hogy most teljesen új ez a szituáció Bennynek, időre van szüksége, hogy megszokja ezt az új helyzetet és majd fog aludni ő is. Lehet, hogy most még érdekes, hogy meg tudja figyelni a többi gyereket, ahogy alszanak stb...


Ma mondjuk nem annyira nyűgös, mint tegnap volt, így lehet, hogy tényleg aludt valamennyit, mert tegnap nehezebb volt vele. Jó lenne, ha sikerülne neki ott aludni, de tény, hogy én is ilyen vagyok, nem tudok bárhol aludni, kell egy nyugodt hely, és sokáig forgolódok, mire elalszok... eddig azt hittem, hogy az apukájától örökölte az alvókáját, aki bárhol, bármikor tud aludni, de most ez megdőlni látszik Bennynél. :)


Hát kiváncsi leszek a további napokra.... holnap P viszi reggel Bennyt, mert én délelőttös leszek, de 2-re már én megyek érte. Meglátjuk, hogy mivel fogadnak majd. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése