2012. január 16., hétfő

86. nap

 Újabb hétfő...


A hétvége nagyon eseménydús volt Bennynek, mivel dolgoztam, így szombaton P-vel volt délelőtt, délután átmentünk Benny keresztapukájához, ahol még most kapta meg a karácsonyi ajándékát, egy szuper, két emeletes garázst az autóinak. Miután én összeépítettem neki, onnantól kezdve semmi más nem érdekelte, a végén haza sem akat velünk jönni, simán ott maradt volna a keresztapunál. :))))


Másnap reggel folytatódott a kényeztetés, mert Opa jött érte 9-re és elvitte a városba az egyik parkba, Benny imád tömegközlekedni, így villamosoztak, metróztak is, utána madarakat etettek, majd délben náluk ebédeltek és ott is aludt, mert én déltől dolgoztam tegnap. Délután aztán Oma is csatlakozott hozzájuk és megint bementek a városba, metróztak, villamosoztak, cukrászdáztak, mindig bemennek egy templomba ott, mert Benny gyertyát akar gyújtani, mindezt persze gyalog, babakocsi nélkül, mert ő már nagyfiú. :) estére mindig K.O. lesz, de élményekkel teli. :)))


Ma reggel kicsit cirkuszolt az öltözésnél, de aztán pikk-pakk elindult, hogy akkor megyünk oviba, hozta a sünit és egy könyvét is. :) ma bevittük az esernyős takaróját is, amivel majd holnaptól ott fog aludni. Még keresztelőre kapott a tesómtól egy vonatos, névreszóló takarót, jó pihe-puha és nagyon szereti, minden nap azzal alszik. Olyan nagy sikere van a takarónak, hogy azóta már a család szinte összes tagjának van saját névreszoló takarója. :) Mivel Benny annyira szereti, így tavaly év végén rendeltem neki egy második takarót a nevével és az ovis jelével, a piros esernyővel. :) ez lesz az ovis takarója, hátha majd így még jóízűbben fog ott aludni.


Ma a kis Marlene nagyon sírt, már a múlt héten is észrevettem, hogy ő eléggé visszaesett a két hét szünet után, ma is Irisnek kellett lefejtenie szegénykét az anyukájáról, annyira sírt. Szerencsére utána megnyugszik, de akkor is rossz látni. :( Benny jól viselte ezt az akadályt, remélem, hogy az alvásban is ügyes lesz.


Már ma is beszéltem már neki a holnapi ott alvásról és holnap is majd felkészítem rá, hogy alvás után ott leszek. Általában kb. 2-ig alszanak, addigra megyek majd oda, hogy lássa, tényleg ott vagyok, ha felébred. Kiváncsi leszek, hogy mivel fogadnak majd. :)


Ma délután a fiúk kettesben lesznek, én nemsokára megint megyek délutánra, valamerre majd csavarogni fognak, bár elég hideg van kint, úgyhogy talán benti program lesz. :) Néha nekik is jót tesz, ha kettesben vannak. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése