2012. március 28., szerda

Elmúlt napok

Jövök egy kis életjellel. :)

Nem unatkoztunk az elmúlt napokban, hétfön este jöttünk vissza Magyarországról, úgyhogy voltak élmények Bennynek. :)

Azzal kezdödött, hogy pénteken ugye ovis fotózás volt. Erre Benny aznap reggel totál taknyosan, köhögösen ébredt, de láza nem volt, így elvittem oviba, csinin felöltöztetve, bár végig az járt a fejemben, hogy egy kiadósabb tüsszentéstöl a csini polójának annyi lesz, de megúszta. :))))) 10-re mentem oda, nagyon meg lettek dicsérve a gyerköcök, hogy ügyesek voltak a fotózás alatt.

Negyed 11 után el is indultunk Rácira, jó utunk volt, amin meglepödtem, hogy kb. fél 12-kor Benny bealudt, és egészen a kapuig aludt, ami jó egy óra volt még. Papi volt csak otthon, elöször morci volt még kicsit Benny, mert még aludt volna, de utána felpörgött, ahogy újra meglátta a rég elfelejtett játékait. Enni nem sokat evett, viszont megint aludni akart, így felvittem lefektettem és kb. egy órát nyugiban volt.. hogy aludt e, azt nem tudom, de csend volt, pihent. :)

Délután megérkezett Tante és a Mami is, volt nagy öröm, bohóckodás. Voltunk a dédinél is, ott is nagyon cuki volt Benny. Ami érdekes volt az otthoni napokban, hogy Benny szinte alig evett, sem meleg kaját nem akart enni, sem hideget, trükközni kellett mindig pár falatért... szerintem mondjuk azért, mert január óta nem volt otthon, és inkább mindennel játszani akart. Sokat voltunk kint az udvaron, néha nem is tudta eldönteni, hogy a motorral, a traktorral, a hintával vagy a dömperrel játszon. :)))) Néha csak hiszti árán tudtuk bevinni a házba, ha ebéd, vacsora, vagy este volt. :)

A szombati nap viszont elég pechesre sikerült, hajnalban erös köhögésre ébredt, fél 6 volt, vittem neki vizet, de nem igazán enyhült, és addigra már kellöen fel is ébredt, úgyhogy gondoltam, átviszem magunkhoz a másik szobába. Csakhogy annyira köhögött, hogy öklendezés lett belöle, pont bele a pizsama zsebembe. :))) Na, gyors átöltözés neki is , nekem is... aludni már nem igen tudott, bohóckodás lett a vége, úgyhogy kicsit sem voltunk fáradtak. :) Délelött így ö is nyafisabb volt a megszokottnál, Tante volt a Bennyszittyó, játszóterezni voltak, de néha voltak keményebb percek a kis unokaöcsivel. :))))

Este tévézés közben jött a következö pech, van a nappaliban egy taposógép, amin tapostam 45 percet, majd leültem kicsit pihenni, mielött tusoltam volna. Benny odament, hogy megnézegesse, kipróbálja és megszerelje, mert most mindent szerel... egyszer csak nagy üvöltés, sírás, a kezét fájlalta. Azt hittük, hogy odacsípte, bár nem láttunk sok mindent a kezén, csak hogy piros.Mire anya észrevette, hogy a taposógépet müködtetö hidrolika vagy mi a neve lehet a bünös, ugyanis a vas tüz forró volt és Benny pont azt markolhatta meg. :((( Gyorsan folyóvíz alá tettük a kezét, de nagyon sírt... mikor még 45 perc múlva is sírt, összekaptuk magunkat, hogy bemegyünk az ügyeletre. Nagyon megijedtünk, bár nem láttunk semmit a kezén, de inkább menjünk potyára, mint hogy tényleg valami baj legyen. A nagy eszemmel otthon hagytam a tb kártyát, ami ráadásul osztrák, de nagyon kedvesek voltak az ügyeleten, utólag bediktálhattam telefonon. A dokit ismertem még régröl, jó fej volt, Benny is "viccesnek" titulálta. :)))) Ö megnyugtatott (majdnem ki is röhögött! :D ), hogy ez semmiség, még hólyag sem igen várható, fájdalomcsillapító és a hideg víz rendbe hozza. Azért az aszisztens csaj bekente valami piros akármivel, ami Bennynek roppant tetszett, másnap is büszkén mutogatta mindenkinek, hogy neki piros a keze. :)))) szerencsére utána már megnyugodott ö is és azóta is minden rendben van, két icipici hólyagocska lett a tenyerén, de nem fáj neki.

Hétfön jött velünk délután a Tante is Bécsbe, így csak 4 körül indultunk, Benny aznap sem igen evett meleg kaját és elég dacos volt. Hazaérve viszont mintha visszacserélték volna, még Bea is megjegyezte, hogy mennyire más itt, mint Magyarországon. Nem tudom, hogy miért van ez így, nekem sem igen tetszett a négy napi viselkedése, de hát ez van.... most megint egy angyalka. :))) Ja, és eszik is rendesen!! érdekessssss....

Ma pedig aludt is az oviban ebéd után, elég gyürötten jött kifelé 2-kor. :))) Kicsit még morcos volt, mindig ilyen, ha felébresztik, de mire jöttem dolgozni, addigra feloldódott. :) Ma voltak a penny marketben csoportostul tojást venni húsvétra, állitolag nagyon ügyesek voltak. :) Holnap majd Oma és Opa megy érte az oviba, mert nekem 2-re a városba kell érnem, kiváncsi leszek majd rájuk. :)))

Mesélte ma, hogy azért vettek tojást a Mariával, mert jön a húsvéti nyuszi (pénteken lesz húsvéti tojás keresés az oviban. :D ) . Késöbb P-nek már azt mesélte, hogy a húsvéti SÜNI jön. :D :D :D Néha olyan jókat mond, csak elfelejtem felírni, pedig jó lenne késöbb visszaolvasni. :)

Ja, ma mentünk autóval az oviba és elég keskeny a kapu az ovi udvarra, mindig nagyon oda kell figyelni, mikor befelé kanyarodok. Régebben mondtam vezetés közben, hogy anya bénázik... erre ma megint ott centiztem ki, hogy jól beférjek a kapunk, mire Benny beszólt hátulról, hogy "anya bénázik". :D :D :D

Na, végül a rövid életjelböl kisregény lett, de most tényleg voltak történések a kis huncutkával. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése