2012. március 5., hétfő

Hétfő

Új hét, megint alvás nélkül....

A hétvége nyugisan telt, kettesben voltak a fiúk mindkét nap, mert én dolgoztam, de nagyon jól elvoltak, állítólag Benny sem volt olyan hisztis, ebéd után mindkét nap aludt jó két órát, délután pedig nagyokat csavarogtak. :)

Ma reggel viszont már várta Benny, hogy mehessen az oviba, bár picit folyni kezdett az orra, de még más tünete egyenlőre nincs, így most várakozó állásponton vagyunk, hogy kirobban e a nátha nála vagy sem... remélem, hogy nem, bár most éppen hallom, hogy nehezebben kap levegőt. :(

Az oviba érve egyből bohóckodni kezdett, végül négykézláb ment be a csoportba, ez most valami új nála... :) Iris a kezébe adott egy kis üvegcsét, hogy adja oda az anyukájának, egy olivabogyós ki üveg volt, amit a múltkor vinnünk kellett, raktak bele valami folyadékot, aranyszínű csillámport, gyöngyöket, egy arany színű kisvonatot és jól lezárták. :) Nagyon kis aranyos dísz.

2-re mentem vissza, tiszta sár volt az öltözőben, Julian anyukája már ott volt, mutatta Julian ruháit, hogy nagyon úgy tűnik, délelőtt kint voltak a gyerkőcök az udvaron, mert minden tiszta sáros volt. :) Benny ruhája sem volt különb, a kabátja, a farmerja, a cipője, minden tiszta sár. :) már ki is mostam őket, ezzel kezdtük, mikor hazaértünk. :)))))

Hamar jött is Benny, tiszta kócos volt a haja, azt hittem, hogy aludt, de aztán kiderült, hogy a sapka nyomta neki össze a haját, mert megint nem aludt egy szemet sem. :) Iris jött ki szólni, hogy megint nem aludt Benny, kérdeztem, hogy de akkor mit csinál? Azért fekszik és pihen vagy mit csinál? Zavarja a többieket vagy hogy képzeljem el? Azt mondta, hogy fekszik, néha csendben játszik, néha dumál, akkor rászólnak, hogy halkabban, de aludni nem igen akar. Kérdezte, hogy hétvégén aludt e, mondtam, hogy probléma nélkül két -két órát.
Még meg is dícsértem, hogy viszont az elmúlt héten, hogy nem aludt, nem volt annyira vészes egyik délután sem, szóval elvileg ha nem alszik, hát nem alszik, de nem volt gáz. (persze ezt ma sikeresen bebizonyította a másik irányba is, de sebaj :D )
Szerintem egyébként az lehet a kiváltó ok, hogy most már jól érzi magát az oviban, nem fél, feltalálja magát és inkább játszana, mintsem alvással töltse a drága időt, amit az oviban tölt. :)))) Talán majd ha már az újdonság varázsa elmúlik nála és tényleg álmos lesz, úgyis fog aludni...

Egyébként amikor kijött, nem is igen az én személyem érdekelte, hanem az, hogy még maradt kaja a hátizsákjában reggeliből és egyből bevágta a maradék szendvicset. :) Mostanában szerintem direkt délutánra tartalékol valamennyit, mert az utóbbi napokban mindig azzal kezdte 2-kor , hogy megette a reggeli maradékát. :)

Felöltöztünk, aztán elugrottunk szappantartót venni, akkor még jókedvű volt és hazafele (kb. 5 perc kocsival) félúton egyszer csak "kattant" valami nála és nem lehetett onnantól hozzászólni, mindenre "nem" volt a válasz, vagy "ö-ö"... nyafis volt és itthon a lépcsőházból nem akart bejönni a lakásba, majd miután végül bejött, lefeküdt a földre és hisztizett.... Még jó, hogy ma dícsértem meg, hogy nem vészesek a délutánok, ha nem alszik....

Pedig feldobtam neki, hogy utána lemegyünk bringázni, ami még vonzotta is, de valamiért mégis nyafka lett... jó fél óra kellett , mire megnyugodott, evett kicsit még, aztán miután P elment dolgozni, mi is lementünk bringázni. Persze az is hisztivel indult, de amint a bringán ült, már szebb volt a világ. :) A közeli kávézót céloztuk meg, akkor még játszóterezni nem akart, csak vizet inni, anya pedig kávét ivott volna szerinte. :)))) Odaérve kiderült, hogy valami miatt ma zárva van a kávézó, így indultunk tovább a tó körül, még akkor sem akart játszóterezni. Végül a játszótérhez érve mégis le tudtam csalni, így jó egy órát lent játszótereztünk, élvezte nagyon, csináltam pár fotót is. :)))))








Játszóterezés után még beugrottunk a Hoferbe Benny kedvéért, de persze ott is nyüszögni, hisztizni kezdett, úgyhogy akkor már nehéz volt vele. Hazafelé cipelhettem én a bringáját, mert ő inkább kiflit evett, de szerencsére nincs messze tőlünk. :)

Itthon még kis nyafi volt, de aztán vacsoráztunk és most nézi fürdés előtt a mesét, aztán nemsokára indul az esti program. :) Ma időben ágyban lesz, mert már álmoska....

Remélem, hogy nem lesz nagyon náthás, bár most már egyre többet kell törölgetnünk az orrát. :(((( Ez most pedig nem hiányzik, nemrég gyógyult csak meg... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése