2012. március 22., csütörtök

Szerda-csütörtök

Rövid életjel...

Nem sokat tudok erröl a két napról írni, mert délutános vagyok mindkét nap, így tegnap Benny Omával és Opával volt, ma pedig P-vel.

Tegnap állitolag nagyon élvezték a gyerekek a bábozást, ráadásul Iris születésnapja is volt, így aztán fel voltak pörögve délelött rendesen. :) 2-kor vittem Irisnek is egy bonbont, amit Benny adott át neki születésnapja alkalmából, örült neki. :)

Ma reggel P vitte oviba Bennyt, mert nekem idöben a belvárosban kellett lennem, így kapkodás lett volna. Végül 2-re is ö ment vissza érte, mert annyira szép idö volt, hogy nem akartuk elöször hazahozni és úgy elmenni valahova, inkább P érte ment és egyböl mentek a Praterbe kisvonatozni, amit állitolag nagyon élvezett. UTána ettek egy krumplirösztit és még egy autóval is ment Benny bent a játékok között. :))) Hazafelé picit fájlalta a fülét, remélem hogy nem lesz semmi visszaesés most, hogy holnap megyünk haza... nemsokára majd megint felhivom öket, hogy mi a helyzet. :)

Holnap fotózkodás lesz az oviban, már kiválasztottam a ruhát Bennynek, szerintem nagyon vagány lesz. :) 10-re már odamegyek, viszek majd kiflit útra és onnan egyböl indulunk haza, amint végeztek a fotóssal. Terveim szerint föl 2-re már anyáéknál leszünk és délután már nagyot játszhat Benny. :)

Szombaton jön a dédi is, öt már január óta nem látta, csak kamerán keresztül, úgyhogy ideje már. :) Ahogy néztem, az idöjárás végre nekünk kedvez, legalább sokat kint tudunk majd lenni. Juhuuuuu, bár igyekszem nem elkiabálni! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése