2012. március 13., kedd

Hétkezdés

Izgalmas hét kezdődött Bennynek....

A tegnapi oviról nem sokat tudok írni, mert igaz, hogy én vittem reggel, de délután már P ment érte, mert nekem korábban kellett kezdenem a hotelben, 3 után pedig jött Oma és Opa és együtt töltötték a délutánt, miután P is elment dolgozni. Persze Benny azt "vetítette" P-nek, hogy aludt ebéd után az oviban, én már kezdtem örülni, de ma Iris csak lesett, hogy honnan szedte ezt P, mert Benny bizony megint nem aludt sem ma , sem tegnap. :))) Néha kicsit félremesél a fiatalember. :))))

Állítólag azért jókedvű volt tegnap délután, este azért picit hamarabb fáradt lett, de nem volt vészes. Nagyot aludt éjjel, belestem hozzá, mikor megjöttem, mert ma mentem vissza reggelre, így most hülyén jött ki, hogy nem láttam őt tegnap reggel óta, hiányzott is a kis kópé feje. :)

Reggel megint kicsit kapkodtak a fiúk, mindig elszámítják magukat és állítólag pár perccel 9 előtt esnek be az oviba, de sebaj, nem maradnak még le semmiről. :)
Mikor 2-re mentem érte, megint fordítva volt rajta a gatyája, de nagyon büszke volt rá, hogy egyedül vette fel. Én is mindig megdícsérem, aztán megmutatom neki, hogy hogy is kellene felvennie. :)))))

Ma nem jöttünk haza rögtön az ovi után, hanem átmentük a közeli bevásárlóközpontba, mert délután 2-kor érkezett Tante Beja Bécsbe, így megbeszéltük, hogy ő odametrózik, mi pedig odaautózunk és majd összetalálkozunk "véletlenül". :) Bennynek direkt nem szóltam, de szerencsére szeret a "plázába" járni, így nem volt gond. Fel volt pörögve, futkározott, minden infoterminálnál megállt, jó csigatempóval értünk oda a megbeszélt helyre, ahol Tante már várt minket. :) Leült a többi emberke közé, mi pedig elsétáltunk előtte, direkt jó lassan, kiváncsiak voltunk, hogy Benny kiszúrja e. Először nem tűnt fel neki a Tante, de én kicsit visszafordítottam, hogy még nézzük meg ezt és azt, Tante kicsit szólongatta, bohóckodott neki, mire Benny ránézett végre és cukin meglepődve mondta, hogy "Tanteeeeee". :) Látszott, hogy nagyon meglepődött, jól sikerült a meglepi. :) egyből nagy sikere volt a gurulós kofferjának, végül ketten húzták, Benny mutatta, hogy milyen erős. :))))) Ettünk egy fánkot (Benny fánkot, Tante magos zsemlét), aztán sétáltunk még egy kicsit, majd mentünk az autóhoz és jöttünk haza, hogy el tudjunk pakolni, mert én sem voltam igazán tegnap reggel óta itthon. :)

Tanténak egyből játszania KELLETT a vonattal, de persze nem foghatta meg, csak nézhette, ahogy Benny játszik. :)))) Este jóízűen megvacsorázott Benny, utána még benyomott egy almát és kb. egy óra múlva még egy fél kiflit és párizsit. :) Úgyhogy ebédre tuti, hogy nem evett sokat az oviban. :) kérdeztem tőle 2 után, hogy finom volt e az ebéd az oviban. :) Válasz: Igen... kérdeztem, hogy miért, mi volt? (tudtam ám, csak kiváncsi voltam, hogy ő mit mond). Válasz: KENYÉR. :))))) Hú, mondom, az tényleg finom. :) És mi volt a kenyérhez? .... őőőőőőő, virsli. :))))) Nos, egyébként az ebéd kelkáposzta volt, kenyérrel és virslivel. :) Persze a kelkáposztáról ő már nem mesélt egy szót sem. :D

Annyit mesélt még, hogy ma volt a teknősbéka csoportban is játszani, úgy tűnik, hogy lassan próbálgatják a nagyobbakat a másik két csoportban, hogy megnézzék, ki hova illeszkedik be könnyen, hogy reagálnak más gyerekekre stb... úgy tűnik, hogy jól érezte magát, valami vonattal játszott elvileg. Majd holnap rákérdezek délután. :)

Most péntekig Tante kényezteti Bennyt, aztán érkezik otthonról a Mami és a Papi, velük pedig még a nagynéném és a nagybátyám is, Benny őket is nagyon szereti. Lesz ám kényeztetés. :))) Csütörtökön pedig még Oma és Opa is beugrik pár órára Bennyhez, hogy el tudjunk menni hármasban "felnőttek" a híres Schweizerhaus megnyitóra, tavaly véletlenül beleszaladtunk és nagyon jó hangulat volt, így idén már célirányosan szeretnénk menni, így pont jókor jött a Tante is. :)

Tehát izgalmas hét várható Bennyre, csak győzze a sok kényeztetést! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése