2012. március 7., szerda

Szerda

Ma egy fokkal jobb a helyzet...

Fülfájás ma nem volt, de köhögés kezdődött és pici orrfolyás... vaciláltunk, végül ma nem ment Benny oviba, de P szerint teljesen jól volt egész délelőtt.

Mondjuk az éjszakája nem volt annyira jó, mert fél 1-től 1-ig nagyon köhécselt, utána aludtunk, én fél 6-kor keltem, mentem délelőttre, akkor megint jó fél órát köhécselt, végül állítólag 8 körül ébredt és még lustiztak a fiúk a nagyágyban utána.

Délelőtt lementek boltba, aztán ebédeltek és aludtak egy nagyot. :) 2 után felhívtam a gyerekorvost, elmondtam a helyzetet, ő azt mondta, hogy fülgyulladás sosincs láz nélkül, tehát elvileg nem ez lehet a gond. Mivel Benny kb. három hete kapott antibiotikumot, így nem szeretne ilyen rövid időn belül újra adni, úgyhogy maradjunk első körben abban, hogy adjam a nurofent napi háromszor, hogy lehúzza a gyulladást, napi háromszor az orrcseppet megint és a köhögésre a szirupot. És legyek türelmes, rendbe fog jönni Benny. Mivel nincs láza, így mehet oviba, reggel majd P meglátja és eldönti, hogy elviszi e vagy sem. De ma már semmi baja a kis köhögésen kívül... helyette engem ráz a hideg és fáj a torkom.  :( Jön a tavasz, most már biztos, mert én mindig olyankor betegszek le...

Ma nagy nap van, amit meg kell ide örökítenem, Benny magától kért teát inni!!!!!!!!! Eddig csak a vizet itta meg, ma séta közben piros teát kért. :) Hazaérve gyorsan csináltam neki kis gyerek gyümölcsteát mézzel, másfél bögrével meg is ivott és dícsérte, hogy milyen finom!!!!!!!!! Ezt is megértük. :) Remélem, hogy nem valami múló szeszély volt csak. :D

Majd holnap mesélek a fejleményekről.... :)))

1 megjegyzés: