2012. március 16., péntek

Péntek, hétvége! :)

Kezdődhet a muri, ma délben véget ért egy újabb ovis hét! :)

Benny nagyon élvezi, hogy itt van a Tante, még ha néha kakaskodik is vele, de attól függetlenül mindig figyeli, hogy hol a Tante, mit csinál. :))))

Ma reggel fél 8-kor én keltettem, átjött a nagy ágyba tejet inni és bohóckodni. Reggel mondjuk a szívbajt hozta rám, mert fél 7-kor felriadtam a bébifonra, hogy furcsán sistereg, mikor felhangosítottam, akkor is elég fura zajokat hallottam. Belopóztam Benny szobájába, aki a hátán feküdt és aludt, de horkolt és a levegő kifújásánál nagyon fura, rázkódó hangot adott. Ilyennek még nem láttam, olyan volt, mintha álmodott volna, de közben valami a légzésével nem az igazi volt. Ott vaciláltam, hogy felrázzam e vagy mi legyen, végül odakuporodtam elé és figyeltem, ahogy alszik. Ijesztő volt nagyon, de úgy tűnt, hogy ettől eltekintve nyugodtan alszik, talán álmodott még valamit, mert néha rázkódott a szeme is... 7 előtt kijöttem, akkor kicsit visszaállt a légzése, de egész délelőtt eszembe volt ez a hajnali ijedtség... picit még kavaroghat benne a nátha, talán az okozta, remélem, hogy semmi komoly, de majd most figyelgetni fogom.

Fél 9 körül indultunk az oviba, jött a Tante is velünk, Benny ügyes volt nagyon. Vinni kellett joghurtos poharat, egy darabot, de mi négyet vittünk, mert Benny mindegyiket felnyalábolta és bohóckodott velük odafele. :) Az öltözőben összetalálkoztunk Juliannal és az anyukájával is, ők elfelejtettek joghurtos poharat hozni, így adtunk nekik egyet, végül a két fiú együtt ment be a csoportba. :) Benny kicsit meg volt illetődve, nem értette, hogy miért kell leadnia Irisnek a poharakat, de végül ügyesen odaadta.

Ma már délben visszamentünk érte, mert itthon szerettem volna altatni, ma már fél 3-tól dolgozok, így Johannes nagypapájával egyetemben délben vártuk a kópénkat. :) Jött is nemsokára, a haja vicces volt, mert mint kiderült, délelőtt kimentek az udvarra és tiszta koszosak lettek. De olyan szép idő van, ki is kell használni ezt a szuper időt.

Állítólag husilevest evett és gombaszószt is zsemlegombóccal és közben Iris is kijött szólni, hogy ne csodálkozzak, hogy az uzsisdobozban ott lesz a reggelije Bennynek, mert Rafael vajaskenyerét ette meg. :) Még annyit mondott Iris, hogy szerdán érjünk oda fél 9-ig, ha lehet, mert 9-kor jön valami előadó a gyerekekhez. :)

Benny megint nagyokat köszönt mindenkinek, jókedvű volt, hazajöttünk, picit dumált még, de végül 3/4 1 körül elaludt. :) Még nem tudja, hogy délután már nem csak a Tantéval lesz, hanem ideér a Mami és a Papi is, meglepetésnek szánom őket, mert ha elárultam volna, akkor tuti, hogy egy szemet sem aludt volna a kiváncsiságtól. :)))))

Annyira gyönyörű idő van, szuper hétvégénk lesz, már most látom. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése