2009. június 14., vasárnap

babakocsi

 na,itt vagyok én is, csak kihasználom a szép időt és sokat vagyunk úton Ben Babával. 

Tegnap P este 6-ig dolgozott, így délután összepakoltam magunkat és elmentünk elé a citybe, sétáltunk vele is egy nagyot és úgy jöttünk haza. Itthon még kihasználtuk a szép, nyári estét és itt is mentünk egy kört.

Ma pedig délután felkerekedtünk és elmetróztunk a Duna szigetig, ott sétálgattunk egyet, onnan egy kis hídon át lehet menni az óriási Duna Parkba,ott elbolyongtunk vagy másfél órát, nagyon szeretek ott sétálgatni. Rengetegen voltak, sokan piknikeztek, labdáztak, röplabdáztak, napoztak, olvasgattak stb.... ettem egy fagyit (mert azt nem lehet kihagyni ugye), körbejártuk a parkot és onnan az Alte Donauhoz sétáltunk, onnan pedig nem metroztam a buszunkig, hanem gyalog mentem, úgyhogy jó 3 órát úton voltunk....ez nekem kemény kardio mozgás volt, Ben bébinek pedig a tökéletes kikapcsolódás, mert végigaludta az egészet. :))))

És a héten még egy project alakulóban volt, azért nem írtam eddig róla, mert elég nehézkesen indult....szóval múlt vasárnap nézegettem az ebay-en a babakocsikat, buggykat főleg, hogy a quinny mellé egy kisebbet kellene majd venni. Bajban voltam azzal is, hogy ha anyáékhoz megyünk haza, akkor a babakocsin kívül más nem igen fér be az autóba, hogy oldjam meg?

Na, a nagy böngészésben egyszer csak megakadt a szemem egy graco babakocsin, állítólag fél évet használták, tök jól nézett ki, textilmózessel és lábzsákkal és az aukcióból még kb. két óra volt hátra és 21 Eurónál tartott. Igen, jól látjátok, HUSZONEGY....gondoltam, beírok 30 eurot, hogy annyit maximum adok érte, mert még a hülyének is megéri annyiért, hát még nekem... :))))) utolsó percekben még mindig én voltam a legtöbbet licitáló és a végén megnyertem az aukciót és kemény 22 euroért az enyém lett a babakocsi. Az kb.6 ezer ft....újonnan ez a babakocsi olyan 60 ezer ft körül mozog, ha jól láttam....na, örültem neki nagyon, mert kitaláltam, hogy ezt a járgányt elviszik anyáék haza jövő hétvégén és ez lesz a magyarországi babakocsi. Így nekünk csak mindig a cuccainkat és a maxi cosit kell vinnünk haza, tehát lesz hely a kocsiban, ez a babakocsi pedig kiszolgál minket, mert most is bele tudom tenni Ben babát és majd a sport részt is kihasználjuk.

Hétfőn úgy volt, hogy a csajszi elhozza, így ugrásra készen vártam,de nem jött, nem is hívott......na, akkor már kezdtem megijedni, hogy átverés lesz a dologból, hívott később, hogy délután jönnek be Bécsbe, mert a bátyja tette fel ebay-re, aki Bécsben lakik, de ők vidéken laknak, de behozzák nekem délután a kocsit....oké, megint ugrásra készen álltam, nem mentem direkt sehova, de délután 5-kor már P is türelmetlenkedett, hogy menjünk sétálni, ne várjunk.....6-kor megint felhivtam a csajszit, hebegett-habogott, hogy már otthon vannak, mert fáj a bokája, ne haragudjak, majd a bátyjától megkapom a kocsit....mondtam neki, hogy szóljon, ha nem akarja mégsem odaadni vagy ilyesmi, ne szórakozgassunk egymással,de biztosított róla, hogy semmi ilyesmiről nincs szó. Oké, a várakozás ment tovább....tegnap már arra gondoltam, hogy tuti elfelejthetem a járgányt, de aztán hívott a csajszi bátyja, hogy ma délben odaadja a kocsit, menjek érte a 21.kerületbe....ma délben bepakoltam a maxi cosiba Bennyt, átfurikáztunk a szomszéd kerületbe és láss csodát, megkaptuk a babakocsit, 22 euróért!!!! :))))

Délután kisikáltam és kimostam a darabjait, most az erkélyen szellőzik és várja majd anyáékat, hogy hazavigyék......úgyhogy babakocsi project megoldva, majd itteni használatra pedig veszünk később egy buggyt, ha kocsival mennénk valahova.

ezt a babakocsit sikerült ilyen jó áron megszereznem:

1 megjegyzés: