2009. június 30., kedd

mai nap

 Gyorsan telnek a napok, már négy napja itthon vagyunk és Ben Baba annyira jól veszi az új dolgokat, hogy nagyon büszke vagyok rá.


Ma délelőtt itthon maradt a nagymamijával, én pedig bementem fodrászhoz, végre újra rövid a hajam és vörös-szőke, mint pocakos időszakom elején, imádom. :))) Benny anyával jól elvolt itthon, aludt, aztán miután felébredt táncoltak, sétálgattak, anya megetette, büfiztette és épp akkor értem haza, mikor pihegett a kaja után anya vállán. Aranyosak voltak.


Délután aludt egy jót és 5 után elmentünk a tesómmal sétálni a faluban, most már nem a textilmózesbe tettük, hanem ledöntöttük teljesen a sport részt, kipárnáztam egy takaróval, hogy jó puha legyen a fekhelye Ben Babának és így sétáltunk, tetszett neki, mert jót aludt a séta alatt. Jól elnyomja a friss levegő, nagyokat tud aludni séta közben.


Este pancsi után is ügyesen elalszik, semmi problémája nincs azzal, hogy nem otthon vagyunk. P majd szombaton jön utánunk, már hiányzunk neki, esténként ha bemegy a babaszobába, fura neki, hogy nem szuszog ott a kicsi Ben Baba. De majd szombaton annál nagyobb lesz az öröm, hogy újra láthatja.


Holnap Panna babával fogunk találkozni, "összeeresztjük" a babácskákat, kiváncsi leszek, hogy reagálnak e egymásra.


Most el is teszem magam holnapra, mert elég álmos vagyok így esténként.....reggelente már nem fekszek vissza, így reggel 6-tól talpon vagyok minden nap....egy masszázs is jól jönne, már nagyon fáj a hátam.... :((( De szerintem az már nem fér bele a mostani látogatásomba sajnos... :(


Na, jó éjt, szép álmokat Mindenkinek!!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól érzitek magatokat itthon! :))) Azért kíváncsi lennék az új frizurádra :DDD

    VálaszTörlés
  2. Hú, már Panna blogján megkuksiztam a piciket, nagyon aranyosak!!!
    És én is kíváncsi vagyok az új frizudra, mail?
    Puszi

    VálaszTörlés