2009. június 12., péntek

készülődés

 Mivel nemsokára megyünk haza anyáékhoz Ben babával egy kis időre, már válogatjuk össze a dolgokat, hogy mire lesz szükségünk. Anya az én szobámat alakítja át babaszobává, már megvan az ágy, matrac, pelenkázó, és nekem is egy ágyikó. Én még nem láttam fotókat, mert meglepinek szánják, kiváncsi leszek, hogy milyen kis kuckót varázsol nekünk. Szeretnénk sok mindent ott is beszerezni neki, hogy ne kelljen itthonról mindenét magunkkal vinni, mert így is kicsi az autónk sajna. Kiskádja is lesz, pelus, textilpelus, törölköző, minden, ami fontos.

Ma délelőtt egy játszószőnyegért mentem, interneten találtam, igaz hogy használt, de jó állapotban van. Az itthoni játszószőnyege Bennynek a Brendonból van, ez volt a legolcsóbb, ez is 6 ezer ft körüli volt....de nem akarom ezt is hozni-vinni, ezért kerestem egy hasonló szőnyeget, mert ezt a macisat nagyon szereti, jókat alszik rajta, vagy ha éppen ébren van, akkor eldumálgat a macikkal. :)))) amit ma vettem, barna macis, és 9 euro volt...illetve csak 8-at kellett fizetnem, mert 10 eurosom volt és a csajszinak nem volt 1 euroja visszajáróként, csak 2, így olcsóbban megkaptam, jó vétel volt. Így néz ki amúgy:

Hazafelé sétáltunk egyet, mert a busz elég lassan szöszmötölt, így Ben bébi kezdett nyűgösködni, úgyhogy inkább leszálltam és hazasétáltunk, ő pedig jót aludt a járgányában. Mire hazaértünk, elkezdett szakadni az eső, fura egy idő volt ma.... :(

Délután még lementünk egy körre, mert ma már mindenképp akartam venni új pelust, mert a 2-es méretűből éjszakánként már sokszor kifolyik a pisi, nem elég már ennek a 6 kg-os babának. :)))) úgyhogy mától már a hármas méretűt használja, de napközben még néha ráadok a maradék kettesből is, hogy elfogyjon.

Most kihasználom, hogy már 9 óta alszik a kicsi fiam, elmegyek tusolni nyugiban és elpakolászok a konyhában, aztán alvás.... jó éjt Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Jó kikapcsolódást kívánok Nektek anyukádéknál!:)

    VálaszTörlés
  2. Hú, már nálunk is festik a babaágyat anyáék, ha hazamegyünk, legyen hol aludnia Bogyónak. Bár ilyenekre nem is gondoltam, hogy mi mindent kell még nekem is beszereznem pluszba... Na, majd idővel.
    Benny nagyon édes, kész férfi!!!

    VálaszTörlés